Hade tröttnat helt på min glappiga bosch gcm 8sjl, sen tog den på tok för mycket plats på djupet så den blev utbytt. Fick bli en festool ks60, helt glappfritt, känns betydligt bättre nu! :)
Festool KS60 kap- och geringssåg på arbetsbänk, med verktyg och arbetsredskap i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
epw och 25 till
  • Laddar…
Chrille.B Chrille.B skrev:
Hade tröttnat helt på min glappiga bosch gcm 8sjl, sen tog den på tok för mycket plats på djupet så den blev utbytt. Fick bli en festool ks60, helt glappfritt, känns betydligt bättre nu! :)
[bild]
smaskigt. :))))
 
Brother P-touch E550W märkmaskin och tillbehör inklusive krympslang och märkband i olika storlekar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Brother e550w
Villhövde verkligen en ny märkmaskin som klarar av krympslang samt har förmågan att göra kabelflaggor mm direkt i skrivaren. Och när denna uppenbarade sig för 1500kr ink moms var det bara slå till. Märkbanden är nästan värda en tusing.

har wifi och app-stöd också.
 
  • Gilla
HSP och 6 till
  • Laddar…
richardtenggren
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
[bild]

Brother e550w
Villhövde verkligen en ny märkmaskin som klarar av krympslang samt har förmågan att göra kabelflaggor mm direkt i skrivaren. Och när denna uppenbarade sig för 1500kr ink moms var det bara slå till. Märkbanden är nästan värda en tusing.

har wifi och app-stöd också.
Tack för ”tipset” ;)
 
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
[bild]

Brother e550w
Villhövde verkligen en ny märkmaskin som klarar av krympslang samt har förmågan att göra kabelflaggor mm direkt i skrivaren. Och när denna uppenbarade sig för 1500kr ink moms var det bara slå till. Märkbanden är nästan värda en tusing.

har wifi och app-stöd också.
Tack!

Jag måste sluta läsa här.....men det var nästan 1500 spänn sparat...undrar vad jag ska köpa för dem
 
Redigerat:
P
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
[bild]

Brother e550w
Villhövde verkligen en ny märkmaskin som klarar av krympslang samt har förmågan att göra kabelflaggor mm direkt i skrivaren. Och när denna uppenbarade sig för 1500kr ink moms var det bara slå till. Märkbanden är nästan värda en tusing.

har wifi och app-stöd också.
Vilken webshop då? :)
 
P
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
kontorsgiganten
Tack :) Beställde en jag med, fast ja inte vet va ja ska ha den till riktigt än :rolleyes:
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Börjar bli övertag för dom röd-svarta mot orange-svarta...
Röd-svart Hultafors handsåg, tumstock, vinkelhake och pennor i kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tumstocken är no name, men kostade hälften mot en gul hultas.. och måste sägas helt i samma klass med fast 90°, tydliga siffror och klart ballare. Pennan hoppas jag mkt på då jag är så trött på Picas gröna ...
 
  • Gilla
erikssonandreas och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
P pleqtiz skrev:
Tack :) Beställde en jag med, fast ja inte vet va ja ska ha den till riktigt än :rolleyes:
Samma här, men till skillnad att jag vet vad jag ska ha min till ;) Vi ska ju byta all el och fixa nätverk :)
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
G
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
[bild]

Brother e550w
Villhövde verkligen en ny märkmaskin som klarar av krympslang samt har förmågan att göra kabelflaggor mm direkt i skrivaren. Och när denna uppenbarade sig för 1500kr ink moms var det bara slå till. Märkbanden är nästan värda en tusing.

har wifi och app-stöd också.
Köpte en också. Lät företaget betala. :D
 
S
Verkar vara ett bra pris på märkmaskinen, men tyvärr är det bara vanliga tejper som följer med. Ska man ha praktisk nytta av den för kabelmärkning får man ändå lägga ut några tusenlappar till på en uppsättning märk-kasetter av lite olika varianter ;)

Jag har en Brother märkmaskin som jag köpte -98 -99 någon gång vill jag minnas. Den märkte jag upp winschavlastare med på segelbåten 2007. De ettiketterna sitter fortfarande kvar och är helt ok. Så det är definitivt jäkligt bra kvalitet på ettiketterna. :D
 
Jag kompletterade på 123inc
.se

Ca 200 kr per krympetikett
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Tömde en loppis på gamla Bahco & E.A. Berg (y)
 
  • En samling gamla Bahco och E.A. Berg stämjärn med olika storlekar och röda och svarta handtag på en spånskivebakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Allvetaren och 21 till
  • Laddar…
Är det inte dom där svarta Bahco som brukar gå rätt dyrt?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.