Från en grön Bosch 18V 1,5amp till detta känns bra

DeWalt 18V verktygssats med 5.0Ah batterier och laddare i en väska, uppgradering från Bosch 1.5amp set.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
skewby och 14 till
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
[bild]
Jag har sneglat alldeles för många gånger på en Avant. Trevliga maskiner. Hade varit mer lagom att påta i rabatterna med än nuvarande maskiner á 12 ton :D
 
  • Gilla
fiskbuggaren
  • Laddar…
Köpte en GKF 12V.
Precis så enkel och smidig som jag tänkt mig! :)
 
  • Bosch GKF 12V kantfräs på ett träbord i en verkstad med andra verktyg i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Hammarfall och 8 till
  • Laddar…
D Daaaaaniel skrev:
Köpte en GKF 12V.
Precis så enkel och smidig som jag tänkt mig! :)
Beställde också en igår. Velade mellan den och makita drt50zjx5. Har en gammal hederlig överhandsfräs och kommer till 90% kantfräsa så :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
W Willewonka skrev:
Beställde också en igår. Velade mellan den och makita drt50zjx5. Har en gammal hederlig överhandsfräs och kommer till 90% kantfräsa så :)
Samma här. Har en OF1010 sedan tidigare men denna kändes betydligt enklare och smidigare att ta fram och ställa in för att bara dra av en kant.
 
  • Gilla
Willewonka
  • Laddar…
Gillar mjuka fodral, gillar inte att tjonga omkring hårdalådor i båtinredningen Mjukt fodral öppnat med verktygsset inklusive hylsnycklar och bitar på matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Öppet mjukt verktygsfodral med uppsättning Wera skiftnycklar och Bit-Check set.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har mest sett Wera som en skruvmejselleverantör, men dessa kändes rätt gedigna och smidiga.
 
  • Gilla
  • Älska
mrmlz och 5 till
  • Laddar…
Den där lilla från Wera är fin i trånga utrymmen. Att kunna dra en skruv med ett bits i spärrhandtaget när man knappt får in handen är guld värt.
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
L lingonlingon skrev:
Från en grön Bosch 18V 1,5amp till detta känns bra

[bild]
Jobbigt å bära runt på 5ah-batterier. Eller kanske jag som får börja gymma igen? :)
 
bulleribock bulleribock skrev:
Gillar mjuka fodral, gillar inte att tjonga omkring hårdalådor i båtinredningen[bild]
[bild]
Har mest sett Wera som en skruvmejselleverantör, men dessa kändes rätt gedigna och smidiga.
Weras grejer gör mig oftast nöjd och glad, genomtänkta, enkla och ofta med en extra twist.
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Weras Zyklop 3/8 spärrskaft är rena godiset! Blir alldeles varm när jag får använda den. Weras Zyklop är hylsnycklarnas Knipex!
 
  • Gilla
mrmlz och 2 till
  • Laddar…
Två sticksågar, en nyare Bosch-modell ovanpå en äldre Black & Decker, ligger på en träplanka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Håller på att sågar smala bitar, lite figursågning och tänkte jag var värd en ny sticksåg. Ni kan gissa vilken som är den nya? Det är verkligen som natt å dag, Lada vs Ferrari osv.. :)
 
  • Gilla
Appendix och 6 till
  • Laddar…
jackt jackt skrev:
[bild]

Håller på att sågar smala bitar, lite figursågning och tänkte jag var värd en ny sticksåg. Ni kan gissa vilken som är den nya? Det är verkligen som natt å dag, Lada vs Ferrari osv.. :)
Köpte själv en GST 160. Sågar lika snett som min gamla gröna Bosch!
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Köpte själv en GST 160. Sågar lika snett som min gamla gröna Bosch!
Ja det är väl samma operatör på båda ;)

Vassa och rätt blad, samt låta sågen göra jobbet brukar vara melodin tycker jag. (y)
 
  • Gilla
Fluxor och 4 till
  • Laddar…
Fick mitt nya måttband idag, som jag längtat!
Den andra jag hade är putsväck...
Snabbfäste och stora siffror, en dröm att,använda! #inlove
Hand håller ett nytt måttband med synliga stora siffror och snabbfäste framför ett dator tangentbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ett nytt måttband med tydliga siffror och snabbfäste, utdraget på en träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nytt måttband med snabbfäste och stora siffror på ett skrivbord med tangentbord i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
jackt jackt skrev:
[bild]

Håller på att sågar smala bitar, lite figursågning och tänkte jag var värd en ny sticksåg. Ni kan gissa vilken som är den nya? Det är verkligen som natt å dag, Lada vs Ferrari osv.. :)
Det ser man ju på färgerna - Ferrariröd och Ladablå ;)
 
  • Gilla
  • Haha
erik_83 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.