3 362 675 läst · 16 573 svar
3363k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Det blev en liten spade.
Och en pallbjörn.
Och en skottkärra.
Typ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och en pallbjörn.
Logga in
Skapa konto
Och en skottkärra.
Logga in
Skapa konto
Typ.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Vilken rolig liten maskin. Vad är det i grunden? En liten hjullastare? Eller någon specialare? Aldrig sett en sådan tidigare. En sådan skulle men ha när man skall ut och hjälpa frun i trädgården....
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Det är en midjestyrd kompaktlastare. Egentligen är Avant en lite halvegen produktkategori i skärningen mellan hjullastare, gräsklippare och teleskoplastare. Det finns några andra aktörer i kompaktlastarland, men Avant verkar ha bättre servicenät än till exempel MultiOne som också verkar vara jättetrevliga små maskiner. Nu måste jag förstås sluta titta på alternativ för att inte riskera köpånger.R roli skrev:
Här finns en till salu: https://www.blocket.se/annons/gavleborg/avant_520__875_tim/89851126
Dök upp i mitt FB flöde. Sammanträffande
Dök upp i mitt FB flöde. Sammanträffande
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Vad betyder "behöver" och "på riktigt" egentligen i den här tråden? Jag kommer att göra en hel del småskaligt markarbete i trädgården närmsta åren och även om det skulle gå att köra mycket för hand eller hyra maskiner vid behov kände jag att det här åtminstone inte var en fullständigt orimlig lösning på ett faktiskt problem.H hyggabus skrev:
Jag känner en kille som köpte en liten grävare när de byggde sitt hus och sedan sålde den när de var klara. Det är bara en av de två transaktionerna han ångrar i efterhand.