Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Är man mitt inne i lägenhetsrenovering, fäbodrenovering och attefallsbyggande (med lösvirke såklart!) så behöver man all hjälp man kan få, och efter att ha sågat ojämnt med en vanlig cirkelsåg fler gånger än man kan räkna så verkar detta vara den perfekta lösningen!
 
Klingans svängningsområde: -1,5 - 46,5°.

Jag kommer behöva en såg då vi åkt på mögel i blindbotten och kommer behöva byta 75kvm innegolv, isoleringen i bjälklaget samt blindbotten + sanering i krypgrunden.

Så denna skulle minst sagt vara bra att ha, speciellt om en bygg- och saneringsfirma ingår! ;)
 
klingan kan vinklas -1,5 - 46,5 °

Och en bordcirkelsåg är det enda om man skall kapa skivor rakt, som t.ex. vid en köksrenovering
:love:
 
Svar: Sågklingans svängningsområde: -1,5 - 46,5 °

Min sambo menar att han är den enda som snickra kan
men jag tror inte på han
Ett förodlingsskåp jag vill bygga
med sidorna raka och snygga
För att underlätta min bevisning
och inte göra enligt hans anvisning
med en bordsåg med stor precision
visar att såga rakt blir inte en stor diskussion
 
ullet
Svaret är -1,5° - 46,5°

Min hobbysnickarbod är för liten för att ha alla verktyg framme, så en portabel och ihopfällbar bordsåg hade varit perfekt att ha där i.
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °
Vill ha !!!!
 
-1,5 - 46,5 °

När vi flyttade till gård i höstas investerade vi i en elektrisk kap-och gersåg och jag har sågat en massa golvlister och foder med den, men vad jag har saknat en bordscirkelsåg under de ombyggnationer som vi håller på med! Det här huset har bjudit på en massa otäcka överraskningar, näst i tur står fasadbyte då det regnar in vid alla ruttna fönsterkarmar, tror att den här hade varit till stor hjälp! Idag använder jag en handcirkelsåg men det är väldigt omständigt. Kanske får två av mina barn äntligen egna sovrum också om vi bara får sågat till de sista gips- och MDF-skivorna.....
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5

Tycker det är kul att bygga/renovera men slutresultatet blir inte alltid så snyggt som i huvudet.
Då brukar jag skylla på avsaknaden av proffsverktyg, så denna vore perfekt att vinna. Då kan frugan få rätt i att allt inte blir perfekt bara för att man har dyrare verktyg ;)
 
-1,5 - 46,5 °

Den där sågen vore perfekt, nu när vi äntligen ska inreda bottenvåningen.
 
1,5-46,5 grader, ett bra redskap för ny husägare, kommer att användas flitigt!
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Detta vore drömsågen att ha hemma när man fixar med hus och hem! Har länge tittat på liknande sågar men inte slagit till ännu. Vore en fantastisk vinst!
 
Svar: Sågklingans svängningsområde: -1,5 - 46,5 °

Motivering: Jag och min fru är mitt uppe i renovering av vårt första hus. Planen är att göra om alla rum från grunden och då huset är tämligen snett blir det ganska mycket kapande på längden för att få allt att stämma som vi vill. Med en vettig bordssåg som den från Metabo skulle det gå betydligt enklare och snabbare!
 
Mitt svar: Sågklingans svängningsområde ligger mellan -1,5 - 46,5 °.

En tyst, kompakt bordcirkelsåg som är lätt att flytta och förvara
är precis vad jag behöver när "jag ska bara"
gå ner och snickra i källaren,
kanske en ny altan till sommaren.
Det har varit en dröm länge att ha en såg hemma,
och allra helst en bra och riktig Metabo som denna.
 
Rätt svar är - 1,5- 46,5 ˚
Det vore perfekt för mej som nybliven pensionär. Bygga ny altan till huset och hjälpa mina båda döttrar och deras familjer med alla deras projekt. Har dessutom aldrig ägt en sådan proffsmaskin.
Mvh Kenth
 
Svängområde: -1,5 och 46,5 grader

Utbyggnad på tomten av ett Attefallshus, behöver verkligen en sådan maskin för att minimera material och arbetskostnader !!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.