Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 grader

Motivering: När grannarna ser mig med värsta flinet, förstår de att jag shoppat från Proffsmagasinet!
 
Klingans svängningsområde är -1,5 till 46,5 grader

Vårt garagebygge rasade ihop i en vinterstorm i december. All luft och energi lämnade oss och vi behövde anlita snickare som reser upp garaget igen innan vi tar över. En cirkelssåg är något vi behöver och att vinna den här hade varit ett litet plåster på såren. Fyller dessutom år nästa vecka så dn vinst hade suttit fint i dubbel bemärkelse, håller tummarna!
 
Klingans svängningsområde är -1,5 - 46,5 °

Så många gånger jag saknat en bordsåg. På mitt förra jobb hade jag tillgång till en Festool CS50 men det var då det. Nu blir det att man försöker med de handmaskiner man har men det blir inte riktigt bra och ofta avbryter man sitt arbete och åker till ett snickeri. Jag vet ju hur bra det kan bli med riktiga verktyg. Det jobbiga är att projekten avbryts, man vill ju få saker gjort när man håller på. Så jag har undersökt vad som finns på marknaden och två starka kandidater blev kvar, Metabo och Bosch. Metabo har jag bara goda erfarenheter av så visst står den på önskelistan.
Om jag vinner kan jag dessutom slippa välja mellan att ha råd att genomföra projekt eller ha en fin såg.
 
-1,5 - 46,5 °
En bordsåg r precis det jag behöver för att slutföra alla påbörjades projekt här hemma. Köket har saknat täcksidor och passbitar i över ett halvår nu. Inga lister har kommit upp i något rum.
 
Rätt svar: Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Har precis börjat en totalrenoverning av ett hus byggt 1885 då hade det varit perfekt med en sån fin bordcirkelsåg som man alltid har önskat sig.
Det kommer underlätta renoveringen jätte mycket om man vinner den här värstingen :)
 
Rätt svar är: Sågklingan för Metabo TS 254 kan varieras mellan -1,5 - 46,5 °

En bordscirkelsåg av denna kaliber skulle vara ett värdefull tillskott för förverkliga min långvariga dröm om en hobbysnickarverkstad i vårt nya hus, byggt '39 och som är i behov av vääääldigt mycket kärlek.
 
Klingans svängningsområde är mellan -1,5 och 46,5 grader.

En bordssåg skulle varit en välkommet tillskott då jag höftade ner den gamla cirkelsågen i backen i början på året, skivor är inhandlade till ett soffbord men med tanke på bristen på verktyg så får vi nog nöja oss med fredagstacos i knät ett tag till om jag känner mig själv rätt...
 
Hej,

Fråga: Mellan vilka grader ligger sågklingans svängningsområde?
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Det var alltid mitt dröm att bygga hus och det ska bli riktigt nu och ska bygga i denna åren. Mycket del av bygg ska jag göra själv fixa regel, isolering , fasad, tak, möbler och ha en mycket tätt budget. Behöver alla hjälp som möjligt

Bifogat en bild
Linjeteckning av ett hus med sadeltak, fyra takfönster och stor entré.

Proffsmagasinet: gör omöjligt möjligt.



MvH,
Shailesh.
 
Svar:
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5

Vore på tiden att låta svärfar få vila lite och inte behöva släpa med sig sin gamla bordssåg som dels låter massor men även är livsfarlig p.g.a ålderdomliga sågskyddslösningar. Skulle ju bli lättare och lugnare för alla om det fanns en maskin som andas proffskvalite med moderna och flexibla inställningar och skydd. Att denna maskin sedan är flexibel med arbetshöjd m.m är ju ett grymt plus! En proffsmaskin från proffsmagasinet skulle uppskattas inför kommande projekt.
/Marcus
 
Svar på frågan: Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

skulle vara en enorm tillgång i verktygsparken inför kommande hall- och trapphusrenovering. Som hobbyrenoverare har jag lärt mig den hårda vägen, resultatet blir bättre när bättre redskap/verktyg används.
 
-1,5 - 46,5
Ojj va det hade underlättat alla mina renoveringar jag har pågående samtidigt
Riktiga verktyg hade verkligen varit toppen i mitt orörda hus från -76 som jag har snickrat på i snart 4 år
 
Rätt svar: -1,5° - 46,5 °

En bordssåg är vad som behövs både för byggande och snickrande, när man behöver få till rätt dimensioner på virket!
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 grader
En riktigt bra såg skulle vara guld värd nu när vi ger oss på att renovera barnens rum i vårt 70-talshus!
 
Svar: Den kan svängas inom -1,5 och 46,5 grader.

Motivering: Jag ärvde svärfars snickarverkstad i garaget där det bästa verktyget var en snickerimaskin med hyvel, cirkelsåg, fräs, långhålsborr m.m.
Röd och grå snickerimaskin med cirkelsåg i en verkstad, omgiven av olika arbetsredskap.
När dottern fick för sig att hon ville ha garaget som lägenhet var jag tvungen att ge upp verkstaden och då fanns inte plats för snickerimaskinen längre. Den funktion jag använde mest var just sågen och jag har velat köpa precis en sådan här sedan dess men inte haft projekt för att rättfärdiga ett nytt verktygsinköp för frun. Tänk om man kunde vinna en som är betydligt mer kompakt och portabel.... :rofl:
 
Svar: -1,5° - 46,5°

Handlar alltid hos proffsmagasinet

Jag skall renovera hela världen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.