Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Jag fick inte godkänd på bryggan. Nog behöver jag en bra såg!
Nerfallen träbrygga i dåligt skick vid vattenkanten med skog i bakgrunden.
 
Svar -1.5-46.5 grader


Har haft behov av en länge nu till både renovering och hobbysnickeri men med två små hemma så finns inte ekonomin
Så det hade ju varit gör att slippa trilskas med cirkelsågen vem vet då blir kanske snitten raka med!

Mvh Sebastian
 
Svar :-1,5-46,5°

Precis den såg jag saknar inför sommarens byggprojekt!
 
-1.5-46.5 blivande snickar glädje i pensions tider
 
Rätt svar är:-1,5 - 46,5 °
Håller tummarna för en vinst av denna fina maskin för då slipper jag låna min fars hemmagjorda klyvsåg till sommarens utbyggnad av stugan! Då kanske jag också får behålla mina tummar
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 grader


Jag har många projekt som nybliven husägare framför mig men väldigt få verktyg till hjälp. En bordsvirkelsåg från Metabo hade varit en perfekt start att komma igång med alla projekt som väntar runt hörnet!
 
Svar:
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °
Schyssta maskiner för kreativt hemmasnickeri är ju ett måste.
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Köpt mitt första hus, en 40-tals villa, som jag totalrenoverar. Och det hade verkligen underlättat (och blivit bättre!) om jag slapp ta fram cirkelsåg varje gång något längre skulle sågas.

Dessutoms skulle den passa in perfekt jämte min Metabo KGS216M kap!
 
Rätt svar: 1,5 - 46,5 °

Motivering:
Då vi sålt förra huset och flyttat till ett annat skulle det den komma väl till pass. Min förra bordssåg gick i backen under flytten så detta skulle rädda en tråkig situation när vi kommer bygga yt 64 kvm inom kort!
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Jag och min fru har tagit över ett trä hus byggt 1870 med ett enormt underhålls behov. Mäklaren säger riv då huset sänker total värdet på fastigheten då huset ses som en belastning. Men vi vill rädda huset då min fru växte upp i det. En bra bordssåg kommer att gå varm.
 
Rätt svar är -1,5 - 46,5 °
Vad kan man göra utan en Metabo TS 245? Det jag gör idag, fogsvans och en gammal black & decker som skakar nästan lika mycket som sågbladet. Jag behöver verkligen denna så jag inte skakar så mycket när jag sen spikar, tummen är redan blå.
 
sågklingans svängningsområde är -1,5 - 46,5 °

För att gå från hemmaamatör till hemmaproffs behöver jag detta höjdarverktyg från Metabo
 
-1,5 - 46,5 °

Tack vare Pythagoras och hans formel får man till vinklarna när man sågar snett.
Men för att få till Det Gyllene Snittet behöver man en Metabo Bordscirkelsåg så det blir rätt!

:rofl:(y)
 
Svar: Metabo TS 254 kan svängas från -1,5 till 46,5 grader

Motivering: Bättre med en Metabo TS 254 i garaget än en tumme mitt i handen
 
-1,5 - 46,5 °

Önskar att vinna så jag kan ge denna till min svåger som tack för att han alltid ställa upp och hjälper till med diverse, oftast tunga och tråkiga renoverings projekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.