K knipo skrev:
Hahaha!!
Nu är det inte bara långa köer in i affärerna på Black Friday, utan även på deras hemsidor!
En timmes kö för att komma in på Felgigantens hemsida.:rofl:

[bild]
Jobbigt läge med en procent batteri kvar i telefonen.
 
Hep Hep skrev:
Jobbigt läge med en procent batteri kvar i telefonen.
Japp.
Jag skulle köpa ny telefon, men nu får jag dras med denna i ytterligare ett år.:p
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Är detta ett bra pris? [länk]
Halva priset typ..
Prisgraf med dagens pris och lägsta pris markerat, visar historisk prissänkning till hälften.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
JA”Snabbe”
  • Laddar…
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Halva priset typ..
[bild]
Då tar vi en sådan!
 
1 123abc skrev:
Det är alltså inte bara jag som väntat i timmar på elgiganten, funderar på att inte handla av elgiganten denna svarta fredag.
Jag gick in på deras hemsida, via prisjakt, runt halv sju imorse .. Första produkten jag tänkte köpa var det 50 minuters väntetid för "komma in", gick tillbaka till prisjakt. Andra produkten jag gick in på var det 4 minuters väntetid, och det var några minuter efter gången. Känns rätt godtyckligt ..

Jag struntade i att köpa någon av dem. Elgiganten har alltså minst förlorat två försäljningar på det här tramset ...
 
  • Gilla
MagicFingers
  • Laddar…
Ännu "roligare" i det hela är att om man blockar java script på deras sida så slapp man stå i kö. Har dock inte provat själv.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
K
Årets BF har för min del varit i särklass sämst avseende utbud och faktiska prissänkningar.
Priserna har varit bättre tidigare under året än nu på dom varor jag har kunnat tänka mig att köpa.
 
  • Gilla
LordTTK och 1 till
  • Laddar…
Har en lista på bevakning hos prisjakt. För mig blir det nog bara 3 saker i år. Resten var det ingen prissänkning på alls.lite besviken men produkter lanserade efter sommaren verkar inte få rabatter..
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Tokas85 Tokas85 skrev:
Jag själv köpte denna:
[länk]
För strax över 1400 kr (efter studentrabatt)

Men om din budget är 1000kr så kanske denna hade passat dig bättre?
[länk]
För 696,50 kr.
Berätta gärna om din erfarenhet av wd6 premium, tycker den låter o dammar mycket (suger bra)..
 
1 123abc skrev:
Blockerar jag queue-it.net i adblock origin så slipper jag kön, däremot gillar jag inte tramset.
Jag väntade både på att komma in samt att köpa varan men när jag skulle godkänna köpet var jag så irriterad att stängde fliken, blir inga affärer med elgiganten i år.
För min del blev det Mediamarkt istället. Jäkla trams från elgiganten.
 
  • Gilla
Peter Claesson och 2 till
  • Laddar…
För mig blev det ett par nya hörselskydd, 3M Peltor Alert XP på cyberphoto av alla ställen. Drygt 2600kr med frakt, inget spontaninköp dock har gått och väntat på att priset skulle droppa.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
A
Fyndade (jula)diverse bacho verktyg + en stiga motorsåg:) helt ok för 899kr,satsar på makita skruvdragarna imorgon om de finns kvar :thinking:(y)
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.