Nu har vi uppdaterat bildspelet om trappan. Sannolikt den slutgiltiga versionen. Nästa bildspel att ta tag i blir köket och badrummet samt stomresningen. Vi har fått mycket frågor om våra prefabricerade betongelement.

Mvh // Kenneth

PS. Bredband är en fördel DS.
 
Herre j*vlar... :surprised: :surprised: :surprised:

Missat den här tråden... repet.... ;D

Tänkte dela med mig av mina erfarenheter på en hemsida också. Var får man mest plats för pengarna? Alltså antal MB/kr.

Andra tips kanske? Orkar verkligen inte gå igenom 36 sidor med inlägg...

MrE
 
MrElliott skrev:
Herre j*vlar...  :surprised: :surprised: :surprised:

Missat den här tråden... repet....  ;D

Tänkte dela med mig av mina erfarenheter på en hemsida också. Var får man mest plats för pengarna? Alltså antal MB/kr.

Andra tips kanske? Orkar verkligen inte gå igenom 36 sidor med inlägg...

MrE
www.passagen.se
 
Tack! Men 20 mb är ju inte mkt. Måste ha massor med plats... :D
 
F
Calle Anka skrev:
www.b-one.net är i särklass bäst!
Knappast. Supporten där är under all kritik, det går inte ens att nå dom via telefon om det krisar. Satsa på loopia istället.
 
Vem behöver support? Den gång jag behövt har jag mailat och fick svar inom 24h. Billigt och stabilt är det i alla fall.....tar ingen större risk med detta abonnemang. 12 kr per månad för 300 mb är väl rätt OK?!
 
I dag har vi fällt en herrans massa träd på tomten....tja inte jag personligen men två skogsarbetare....snacka om arbetsdille!

Bilder på plockepinnet finns på hemsidan! ;D
 
Hejsan, nu har jag gjort ett första trevande försök till att lägga upp lite bilder på nätet....

Ordningen på bilderna är modell "huller om buller" än så länge.

Hejs Stefan å Jenny
 
ompalompa skrev:
Hejsan, nu har jag gjort ett första trevande försök till att lägga upp lite bilder på nätet....

Ordningen på bilderna är modell "huller om buller" än så länge.

[länk]

Hejs Stefan å Jenny
Glömde bifoga adressen!
 
Till Ompalompa
Trevlig belysning ni har på altanen var har ni fått tag på den om man får fråga. I övrigt Grattis till ett snyggt hus. ;)
 
Hej

ÄNTLIGEN har jag uppdaterat hemsidan efter vårat långa vinteruppehåll av byggande.
Text kommer senare.

http://www.33rpm.nu/hammarbacken/Sidor/start.html

Kolla efter 3 juli.

Said
(som troligen snart kommer att drömma mardrömmar om musrlevar, gummiklubbor och vattenpass :))

 
Ja då har jag, sambon,2 katter och hunden Jerco vunnit budgivningen på ett renoveringsobjekt i Gävle.

Huset i stort behov av renovering. källaren är fuktigt som en ångbastu osv osv..

550 000kr, i Gävle får ses som ett klipp (tyvärr var det en till som ville ha huset annars hade det kostat oss 445 000kr). En kolega på jobbet köpte ett hus ca 500 meter från oss förra året.. Dom betalade 1,2 miljoner för 80kvm :)

Jag lagt upp en temporär hemsida för huset på : http://hus.staffconsulting.net bla så finns där ett bildgalleri som kommer att fyllas på med bilder hela tiden..

Vi får nyklarna den 1 Aug.
 
Nya bilder på poolen och stensättningen runt huset på hemsidan under galleri III, nu ska här målas under de nästa veckorna om det inte regnar. 8)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.