Jem & fix black friday blad
 
  • Reklamblad för Black Friday med erbjudanden på verktyg och hushållsprodukter hos Jem & Fix.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reklamblad för Jem & Fix Black Friday med olika bygg- och belysningsprodukter med priser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reklamblad från Jem & Fix med erbjudanden på julklappar, köksset, handskar, borrmaskin och glöggvärmare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reklamblad för Jem & Fix Black Friday-rea, visar produkter och erbjudanden som takpannor och elartiklar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reklamblad för Jem & Fix Black Weekend med upp till 50% rabatt mellan fredag 29/11 och söndag 1/12.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P Prodigys skrev:
Verktygsvaruhuset har sänkt priset på ett combokit med ddf483 och dtd155 till 2500kr, en tusenlapp under närmsta enligt Prisjakt
[länk]
Blev ett köp av det paketet. Bra uppdatering från en cotech skruvdragare från classe nu när man köpt kåk.
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
Horgmo HasselPatrik skrev:
Jag har också väntat in en kampanj för att kunna prismatcha.
I min stad finns det såklart ingen i lager, inte på nätet heller.
Förväntas åter i lager dagen efter kampanjen på clas ohlson går ut...

Osäker hur prisgarantin gäller.
Kan man gå in i butik och beställa en maskin med prisgaranti?
Beställer jag på webben idag så kommer den runt den 2/12. Svaret blev att man inte riktigt visste om det gick att matcha mot Clas då, eftersom att deras kampanj var förbi. Suck.
 
tullemannen tullemannen skrev:
Beställer jag på webben idag så kommer den runt den 2/12. Svaret blev att man inte riktigt visste om det gick att matcha mot Clas då, eftersom att deras kampanj var förbi. Suck.
PBD 40 finns hos HORNBACH också även dom har prisgaranti.
 
  • Gilla
AmbiJens
  • Laddar…
M målarbyxan skrev:
PBD 40 finns hos HORNBACH också även dom har prisgaranti.
Tack för tipset!
Dock är det för långt bort för mig.
 
hscn hscn skrev:
Har denna Milwaukee M12 sedan något år. Mycket nöjd. Köpte efter att ha kört sönder några Makita. Väldigt smidig och slitstark använder nog denna till 80%, har även en Milwaukee M18 som också är väldigt bra men tyngre och klumpigare.
Måste vara ett kanonpris.
[länk]

eller
[länk]

Om man vill komplettera Milwaukee kan jag rekommendera Swedenusatrade på Tradera, säljer bl a nakna Milwaukee maskiner i USAutförande till väldigt bra pris. Har köpt flera som fungerat till stor belåtenhet. Vet dock inte hur det fungerar med garantier, har inte varit aktuellt. Viss varning dock för batterier som är sämre.
Toolab har också samma pris, bl.a. Vet inte om det är ett superpris när alla matchar samma :thinking:
 
A Alko skrev:
Toolab har också samma pris, bl.a. Vet inte om det är ett superpris när alla matchar samma :thinking:
Det är nog mest för att butikerna får bättre priser av milwaukee på vissa produkter inför black friday. Så fungerar det iaf för eletronikkedjorna med tex tv-apparater. Tror många butiker inte skulle överleva black friday samt mellandagarna med vanliga inköpspriser.
 
A Alko skrev:
Toolab har också samma pris, bl.a. Vet inte om det är ett superpris när alla matchar samma :thinking:
Förstår inte varför det skulle vara bättre att priset är unikt? Jag har haft maskinen några år, är oerhört nöjd jämfört med flera Makita och någon Bosch. Gav betydligt mer, alltså tycker jag att detta är ett kanonpris var man än köper den.
 
  • Gilla
Alko
  • Laddar…
hscn hscn skrev:
Förstår inte varför det skulle vara bättre att priset är unikt? Jag har haft maskinen några år, är oerhört nöjd jämfört med flera Makita och någon Bosch. Gav betydligt mer, alltså tycker jag att detta är ett kanonpris var man än köper den.
Absolut, i vanliga fall brukar man ju kolla upp om inte prylarna är lika billiga på andra ställen när nån butik skyltar om rejäl rea. I de fallen brukar iaf jag få mindre bråttom att handla. Men en allmän rea som BF, och på hela sortimentet från en viss tillverkare, då köper jag att det är en tidsbegränsad rabatt och att priset faktiskt går upp sen.
 
Clasohlson kör 20% på nästan hela sortimentet imorgon, bland undantagen finns robotgräsklippare, robotdammsugare och Ryobi.
 
  • Gilla
fangalid
  • Laddar…
N NoOne2k skrev:
Clasohlson kör 20% på nästan hela sortimentet imorgon, bland undantagen finns robotgräsklippare, robotdammsugare och Ryobi.
Gissar att det blir som vanligt, saldot på vissa saker blir 0 i samma ögonblick som rean startar..
Har lite saker jag har haft på span där länge. Och vid varje rea är de magiskt slut..
 
  • Gilla
dokimazooo
  • Laddar…
Nån som får rabatten på Classe?
 
F faf skrev:
Nån som får rabatten på Classe?
Nej, syns på produktsidan men inte i varukorgen.
 
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Bra pris? Bra maskin?
[länk]
Kanake, men på tok för klena batterier, har två 2ah Ryobi ackar och dom tar slut nästan direkt mot det 2.5ah som håller helt okej.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.