Men även dessa är för stora för dig att skriva ut? Hade gärna velat köpa av någon som har vettigt material att printa i men alla jag pratat med vill, enligt mig, ha sjuka summor betalt
 
Nä, plupparna kan jag skriva ut 49 i taget, men då blir det i PLA, osäkert hur det håller i längden. Pm om intresse finns.
 
G ekaa88 skrev:
Hörrni, inte sjutton ska väl klipparna stänga av sig/displayen slockna i laddaren när de inte är planerade för klippning under några dygn? Har aldrig tänkt på hur det sett ut förut men gick förbi den idag i laddaren och den var just avstängd. Inga felmeddelanden vid uppstart eller så
Läs från #2720 så får du nog svaret angående ett klockbatteri som behöver bytas.
 
E evesve skrev:
Läs från #2720 så får du nog svaret angående ett klockbatteri som behöver bytas.
Har läst det, men verkar ju som att mer ska fela då, som att den ska tappa tid och datum etc. Allt sånt funkar dock fortfarande.
 
G ekaa88 skrev:
Har läst det, men verkar ju som att mer ska fela då, som att den ska tappa tid och datum etc. Allt sånt funkar dock fortfarande.
Jo, det är bara att avvakta.
Allt går stegvis, precis som människans hälsa...:cool::cry:
 
F flovv skrev:
Minnet är så där ibland.
Min klippare la av när jag skulle flasha till 0.96, så jag fick skicka in den på garanti. Fick sedan tillbaka den, men inte uppdaterat igen. Rätt säker på att den la av innan jag uppdaterade då den aldrig startade uppdateringssekvensen. Här är i alla fall WG791E 0.96:
[länk]

Skall själv göra det, men inte blivit av än.
Tjena,

Filen verkar inte ligga kvar längre. Kan du slänga upp den igen?
 
Jag har en WG791E och efter att jag bytt blad på den fick jag Blade Disc Blocked. Pratade med supporten och de sa att jag får skicka in den. Provade att skruva av hela skivan som bladen sitter fast i och under den finns en metallkopp, den skruvade jag loss med en mutter i mitten också. Gjorde rent lite, skruvade ihop och nu funkar den igen. Puh. Bra att veta om någon annan får samma problem.

Har inte gjort rent klipparen sedan jag köpte den ny 2015. Kanske är dags :) Ser ut som den kört rally i lera :)
 
P permagnuso skrev:
Tjena,

Filen verkar inte ligga kvar längre. Kan du slänga upp den igen?
Såg detta först nu.
Kan lägga upp den igen, skall bara komma ihåg det när jag är hemma ;)
 
F flovv skrev:
Såg detta först nu.
Kan lägga upp den igen, skall bara komma ihåg det när jag är hemma ;)
Hemma nu? :) Om du har möjlighet att ladda upp filen igen så hade jag uppskattat det.
 
Hej!
Min WG794E vägrar starta efter en vinter i mitt varmgarage. Startade den för några månader sedan för att kolla batteriet och det var fullt.
Men nu tänder sig bara displayen när jag håller inne "on" knappen. Släpper jag slocknar den. Ingen text utan bara bakgrundsljuset. När jag sätter den i laddstationen lyser lampan med fast grönt sken.

Någon som vet vad som kan vara fel?
 
  • Gilla
Labello
  • Laddar…
Hej jag behöver ny frontsensor till min WG796E-1

Vilka passar till min?
 
J jonaslatt skrev:
Hej jag behöver ny frontsensor till min WG796E-1

Vilka passar till min?
Du är inte intresserad av att kolla om du kan laga din? Oftast bara en kabel som gått av som man lätt löder ihop
 
Tyvärr inte. Har lagat om den två år i rad. Men tänkte byta den nu.
 
På reservdelarochtillbehör. Står min modell klart och tydligt. Och artikelnummer. På clasohssons står samma artikelnummer fast då står inte min maskin med där. Men troligen går clasohssons lika bra då?

Reservdel till robotgräsklippare Worx Landroid, visad på webbsidan med pris och artikelnummer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump visar artikelnummer och kompatibla modeller för en frontsensor på reservdelshemsida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.