Bra köp! Har en lika dan samt den med bara korta bits. Dock så märks det att något har hänt med hållbarheten på bitsen. TORX 10 har en tendens att slitas ner väldigt fort. men det är bara att stoppa ner några bits från Biltemas skruvlådor så funkar det igen.

Dag
 
  • Gilla
RmK_71
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Bra köp! Har en lika dan samt den med bara korta bits. Dock så märks det att något har hänt med hållbarheten på bitsen. TORX 10 har en tendens att slitas ner väldigt fort. men det är bara att stoppa ner några bits från Biltemas skruvlådor så funkar det igen.

Dag
TX10 är ju rätt klen. Men man får helt enkelt komplettera lådan eftersom man drar sönder bitsen. Köpa styckbits av tex Bosch eller så. Finns ju kvalitetsgrejer. Men då kanske ett bits kostar 30:-
 
  • Gilla
Chrlstlan
  • Laddar…
ådal ådal skrev:
[länk]
för dom som kollar lite snabbt, det är företagssidan den är länkad till så priset som visas är ex moms
 
Martin Berggren Martin Berggren skrev:
för dom som kollar lite snabbt, det är företagssidan den är länkad till så priset som visas är ex moms
Nej. Länken är neutral.
Om man får priset inkl./exkl. moms beror på cookies(hur man tidigare valt privat/företag).
 
T TCG skrev:
Nej. Länken är neutral.
Om man får priset inkl./exkl. moms beror på cookies(hur man tidigare valt privat/företag).
ja det har du rätt i, hade glömt att jag vart inne på företagssidan tidigare.
 
  • Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
R
Proffsmagasinet kör en rea på Milwaukee. Hyfsade priser på en del iaf.
 
N nytthus18 skrev:
Detta måste väl vara ett bra pris?

Borrskruvdragare GSR 18V-60C
Borrhammare GHB 18V-20
1x L-BOXX
1x Snabbladdare
2x Batterier 5.0Ah

3749kr

[länk]
Tycker bara den skruvdragaren känns så oerhört otymplig.
 
N nytthus18 skrev:
Detta måste väl vara ett bra pris?

Borrskruvdragare GSR 18V-60C
Borrhammare GHB 18V-20
1x L-BOXX
1x Snabbladdare
2x Batterier 5.0Ah

3749kr

[länk]
Väldigt bra pris, jag köpte samma paket för mindre än en månad sedan från Duabhuset, gav 4299. Jag har testat båda maskinerna och är mycket nöjd!

Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Tycker bara den skruvdragaren känns så oerhört otymplig.
Det tycker jag inte, den är väl som andra maskiner i samma klass.
 
S scim skrev:
Väldigt bra pris, jag köpte samma paket för mindre än en månad sedan från Duabhuset, gav 4299. Jag har testat båda maskinerna och är mycket nöjd!



Det tycker jag inte, den är väl som andra maskiner i samma klass.

Okej Låter bra, ska åka förbi affären och kika
 
Bosch själva kör väl en sån kampanj just nu där du får en naken maskin om du köper en GSR 18V-60C:
http://catalog.bosch-product.com/Bosch/bosch-pro-news-3-2019-se/#/
Gäller den kampanjen hos alla Bosch återförsäljare?
Tänkte att Toolab tar ju 3099:- för en GSR 18V-60C med 2st 5,0Ah och laddare:
https://www.toolab.se/produkt/Bosch-GSR-18V-60C-Borr-Skruvdragare-18V-2x50ah

Om man då utnyttjar prisgarantin hos Bauhaus så kommer man ju ner runt 2800:- för en GSR + en naken maskin? Tror ni det funkar?
 
A Alko skrev:
Makita slagskruvdragare DTD 170Z för 1995 spänn måste väl anses som ett bra pris?

[länk]
Svarar mig själv, hittade uppföljaren Makita DTD171z för 1690 inkl. frakt på Cdon/Conrad. Beställt! Otroligt vad priserna varierar på t.ex Makita batteriverktyg nuförtiden.
 
Redigerat:
  • Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Funkar inte, det måste vara exakt samma paket. Men Bauhaus verkar ha det paketet som toolab har rabatt på

[länk]

[länk]
Japp jag vet, det var därför jag funderade på om den boschkampanjen som Bosch själva har nu, är någon som alla återförsäljare måste följa. Då borde man kunna få en naken maskin med Toolab också. Vilket gör att det är samma som Bauhaus kampanj.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.