V Villa1949 skrev:
Jag fick 20% avdraget på min värdekupong idag med.. skumt
Då är det så att din kupong dras först, sedan 20% rabatt, vilket resulterar i 20% mindre bonus. Klantigt kassasystem helt enkelt. Spara kupongen och använd nästa gång då det inte är rea.
 
Kanske läge för ARN att titta på detta?
 
Immobil Immobil skrev:
Kanske läge för ARN att titta på detta?
Jag kan tänka mig att de fixar det efter ett Mail till huvudkontoret. Sannolikheten är nog ganska stor att detta är följden av en programmerare som tänkt fel.
 
hsd
Vaddå, de flesta tillåter inte utnyttjade av flera rabatter
 
hsd hsd skrev:
Vaddå, de flesta tillåter inte utnyttjade av flera rabatter
Fast deras kuponger är väl inte en rabattkupong? Eller kanske den är, har faktiskt aldrig läst närmare på dem. Tror det uttrycks som att den är en 'återbäring'
 
Kupongen sänker priset med en viss summa, sen har du kampanjrabatt på resterande belopp?
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Kupongen sänker priset med en viss summa, sen har du kampanjrabatt på resterande belopp?
Kupongen är en kick back, en ersättning värd pengar i butiken. De kan så klart ha vilka regler som helst om detsamma, eftersom de delat ut den. Men det är inte ens säkert att de reglerat detta. Det låter iaf väldigt konstigt att devalvera värdet på en värdekupong. Det handlar alltså inte om rabatt på rabatt.
 
hsd
I vilket fall som, är det sniket ätt jiddra om nåt man får
 
hsd hsd skrev:
I vilket fall som, är det sniket ätt jiddra om nåt man får
Får?
Att vara medlem i deras klubb innebär att man säljer en del av sin tid till dem, till reklam, sms o annat.
 
  • Gilla
twoody och 1 till
  • Laddar…
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Kupongen sänker priset med en viss summa, sen har du kampanjrabatt på resterande belopp?
Hittade ett kvitto från några veckor tillbaka och det är precis som du skriver. Kupongen dras av före %rabatten så att %rabatten även dras av på kupongen. Riktigt dåligt av Classe.
 
Eller så använder man sina värdecheckar nästa gång man handlar.
 
hsd hsd skrev:
I vilket fall som, är det sniket ätt jiddra om nåt man får
Du har förtjänat kupongen som del av ett avtal som ni tecknat sinsemellan i och med att du anslöt dig till kundklubben. Det är alltså inget CO bara skänkt dig som jag ser det.

Jag har tex mycket beräknande styrt nästan hela vårt hushålls omsättning till Statoil Mastercard då de ger 1% kickback i cash.
 
  • Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Du har förtjänat kupongen som del av ett avtal som ni tecknat sinsemellan i och med att du anslöt dig till kundklubben. Det är alltså inget CO bara skänkt dig som jag ser det.

Jag har tex mycket beräknande styrt nästan hela vårt hushålls omsättning till Statoil Mastercard då de ger 1% kickback i cash.
Kanske börjar hamna en bit från trådens syfte men har de inte sänkt allmänna inköpsbonusen på sitt MC till 0.3%?
 
Karl_Pedal Karl_Pedal skrev:
Kanske börjar hamna en bit från trådens syfte men har de inte sänkt allmänna inköpsbonusen på sitt MC till 0.3%?
Ni har rätt båda två verkar det som:

"- Få 0,3% bonus på alla köp*. När du tankar för minst 1 000 liter/år får du 1% bonus på alla köp."

Från:
https://www.circlek.se/sv_SE/pg1334081382475/privat/circlekMastercard.html
 
  • Gilla
Karl_Pedal
  • Laddar…
Inte riktigt verktyg men verkygsbänk om någon vill ha en billig bänkskiva till garaget.
På IKEA.
Grå betongmönstrad bänkskiva med rabattetikett från IKEA, med förslag till användning i garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.