Svaret är Dofmatta.
En Ryobi "myggjagare" vore perfekt att ha med på picknick.
 
2 Doftmatta
Med hus vid vår Nedre Dalälv
Jag skulle helt själv
Kunna bjuda på grillade spett
Utan plåga av myggbett
 
2 doftmatta.
Vi älskar vår trädgård och sitta ute på kvällarna men när varken myggljus eller Myggmedel hjälper behövs stabilare saker som Ryobi .
Det hade varit perfekt nu när vi vill ut och paddla i sommar också.
/leif
 
2 doftmatta. Vi skulle verkligen behöva en sån i sommarstugan där det är väldigt gott om mygg.
 
2. Doftmatta.
Skulle vara värt att testa om denna funkar bättre än min fru som är värsta myggmagneten, så hon kan få njuta av sommaren åxå utan ett konstant surr runt sig och en massa bett som kliar..
 
Svar: doftmatta
Jag har flyttat från Skåne till Småland, något jag inte tänkte på var mygg@%*%!#$%! Som är stora som jumbojets. Skulle behöva något som räddar min sommar...
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Njut av myggfria sommarkvällar med Ryobis nya Myggskydd!
[bild]


Den här veckans vinst är en ny produkt från Ryobi, det batteridrivna myggskyddet RBR180013 som ger en myggfri zon på hela 20 m2. I vinsten ingår dessutom ett ONE+ 18V-batteri, laddare och refill av den aktiva skyddsprodukten. Myggskyddet har även en inbyggd LED-lanterna med tre ljusnivåer som skapar stämning eller lyser upp när du behöver bättre sikt. En 2-i-1-lösning för att både hålla insekterna borta samtidigt som du kan njuta av varma sommarkvällar även när solen gått ner.

Totalt värde: ca 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad är det som gör att myggen håller sig borta när du satt igång ditt Myggskydd från Ryobi? Svaret hittar du här: [länk]

  1. Gaspatroner
  2. Doftmatta
  3. Elgaller
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndagen den 24 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 28 juni, då vi sedan stänger för semester.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Doftmatta.
Hur underbart skulle det inte vara att få slippa uppleva slagsmål med mygg, både morgon och kväll - ta morgonkaffet ensam, utan flygande små, ettriga saker och grilla och äta i lugn och ro, själv bestämma musik och inte surrande ljud med attack av mygg, en sommarönskan från hela familjen./Annette
 
Doftmatta.

Denna skulle bli perfekt då vi precis flyttat till ett nytt hus som ligger bredvid en sjö med extremt mycket mygg. Den skulle även göra sig bra när man har med barnen på fiske.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Njut av myggfria sommarkvällar med Ryobis nya Myggskydd!
[bild]


Den här veckans vinst är en ny produkt från Ryobi, det batteridrivna myggskyddet RBR180013 som ger en myggfri zon på hela 20 m2. I vinsten ingår dessutom ett ONE+ 18V-batteri, laddare och refill av den aktiva skyddsprodukten. Myggskyddet har även en inbyggd LED-lanterna med tre ljusnivåer som skapar stämning eller lyser upp när du behöver bättre sikt. En 2-i-1-lösning för att både hålla insekterna borta samtidigt som du kan njuta av varma sommarkvällar även när solen gått ner.

Totalt värde: ca 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad är det som gör att myggen håller sig borta när du satt igång ditt Myggskydd från Ryobi? Svaret hittar du här: [länk]

  1. Gaspatroner
  2. Doftmatta
  3. Elgaller
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndagen den 24 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 28 juni, då vi sedan stänger för semester.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Njut av myggfria sommarkvällar med Ryobis nya Myggskydd!
[bild]


Den här veckans vinst är en ny produkt från Ryobi, det batteridrivna myggskyddet RBR180013 som ger en myggfri zon på hela 20 m2. I vinsten ingår dessutom ett ONE+ 18V-batteri, laddare och refill av den aktiva skyddsprodukten. Myggskyddet har även en inbyggd LED-lanterna med tre ljusnivåer som skapar stämning eller lyser upp när du behöver bättre sikt. En 2-i-1-lösning för att både hålla insekterna borta samtidigt som du kan njuta av varma sommarkvällar även när solen gått ner.

Totalt värde: ca 1 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vad är det som gör att myggen håller sig borta när du satt igång ditt Myggskydd från Ryobi? Svaret hittar du här: [länk]

  1. Gaspatroner
  2. Doftmatta
  3. Elgaller
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndagen den 24 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 28 juni, då vi sedan stänger för semester.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Rätt svar 2 en doftmatta.
Jag är verkligen sugen på att prova den där manicken. Är det så att det verkligen fungerar så vore det revulutionerande, för våra svenska sommarkvällar!
 
Svar 2; Doftmatta

Jag har världens mysigaste altan och en härlig trädgård som inte riktigt ÄR så härliga framåt kvällen på grund av alla mygg och knott. Så jag sitter inne då.... En sådan här maskin skulle kanske hjälpa mig att få njuta av de sköna sommarkvällarna!
Och en liten extra bonus är att jag redan använder Ryobi PlusOne
 
2. Doftmatta
For att slippa bli fortsatt totalt uppäten under sommarprojektet att mura en pizzaugn. Blodsugarna verkar bli som tokiga av blött murbruk och har varit extra jobbiga.
 
2. Doftmatta

Nyss köpt hus på landet, myggkänsliga är vi allihopa. Det är ett måste att skaffa en sån här maskin!
 
Svar 2 myggmatta

Hatar mygg
 
N
2.doftmatta.

Jag och min familj med 3 barn vill kunna njuta av härliga utekvällar på våran nya altan.
 
2.doftmatta

Hjälp. Ser knappt forumet för alla mygg!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.