nikasp
Igår blev det en sån här Stihl (RE 130) högtryckstvätt. Känns riktigt bra och underbar mjuk slang som inte trasslar. Genomtänkt förvaring också. Maskinen är komplett med allt på bild. Enkel att lyfta med två handtag också trots ca 21 kg.
 
  • Stihl RE 130 högtryckstvätt med vindsnurra och sladdar, placerad på en trätrappa utomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
J!M och 3 till
  • Laddar…
Jarlingar Jarlingar skrev:
Så är det någon som är sugen på en Åsbrink BSII med stora nortonlådan och uppdaterad släde med längd å tvärmatning och gängning så hör av er. :D
[bild]

Jag håller på och renoverar den just nu, så den är inte klar på bilden...
Intresserad. Skicka ett pm då den börjar bli klar.
 
  • Gilla
Jarlingar
  • Laddar…
jackt jackt skrev:
Nu har du redan köpt, men de finns hos en annan svensk web-handel för 451kr plus moms.
Låter ju väldigt intressant! Vilken då?

//Ronnie
 
Daniel_N Daniel_N skrev:
Ja, det är ju just det jag skriver och funderar över.
Ett diskussionsämne som jag kan ”en del” om. Jobbat med utveckling av hårdmetallborr men numera med global support för våra verktyg sedan 12 år tillbaka.. Beläggningen man lägger på har många egenskaper tex är det den som gör att man kan ha riktigt höga skärhastigheter (runt 200 skärmeter)
Finns ingen anledning att använda hss verktyg idag om man inte använder handhållna verktyg eftersom tex hm borr lättare går av jmf hss borr.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
henq henq skrev:
[bild]
Nu har jag valt batterimärke :love:
Och från Bosch blå gick jag idag och kompletterade med gröna billighetskopian Parkside för minimaskinerna (12V) :rofl::dizzy::seenoevil:
Reklamblad som visar olika verktyg från Parkside inklusive en vinkelslip, kapskivor, en borrmaskin, hyvel och multiverktyg tillsammans med priser och rabatter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hela kalaset ovan + lite småkrafs gick idag på 1600kr med en 20% rabattkupong.
 
Ser fram emot en återkoppling efter användandet. Var de något att ha eller kan man lika gärna hoppa över ett inköp?
 
Japp, får återkomma. Kan nog bara ge first impression inom rimlig tid.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Tackar!!! Det där var ju väldigt intressant, uppenbarligen samma tvingar under annat namn och i andra färger. Och definitivt till andra priser... :)

Stort tack, har handlat en del på Hyvlar men totalt missat detta.
//Ronnie
 
P Pysslarn skrev:
Tackar!!! Det där var ju väldigt intressant, uppenbarligen samma tvingar under annat namn och i andra färger. Och definitivt till andra priser... :)

Stort tack, har handlat en del på Hyvlar men totalt missat detta.
//Ronnie
Ehoma är tillverkaren i Taiwan. Axminister tex köper av Ehoma och låter fabriken sätta dit Axministers ”märke” på dem. De finns under några andra ”märken” med, tex spanska Piher. Men bla Lee Valley (Veritas) i Kanada och hyvlar.se köper tvingarna direkt från fabriken och låter original-märkningen vara kvar. http://www.leevalley.com/en/wood/page.aspx?p=72719&cat=1,43838,43844
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Fick en efterlängtad leverans igår kväll. Danskarna kan det här med byggsatser i färgad plast :D
Plastlåda med olika färgade byggsatskomponenter av plast och en kvalitetsgarantiemblem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Färgglada plastbyggklossar i rött, vitt, gult och svart ordnade på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jonmo och 2 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Fick en efterlängtad leverans igår kväll. Danskarna kan det här med byggsatser i färgad plast :D
[bild][bild]
Var och hur mycket? Jag villhöver också!
 
Är det andrasortering av Lego? :thinking:
Plupparna saknas ju! :worried:
 
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Var och hur mycket? Jag villhöver också!
Ca 500 kr. Fick dem levererade av en dansk som var på besök. Har letat häromkring men inte hittat något lika bra tyvärr, biltema har något liknande i småpåsar tror jag. Avskyr de förbannade kilarna med trappsteg.
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.