Man får ju säga att Lidl tar ut svängarna rejält ibland när det gäller sortimentet. På hyllan igår:
Förpackningar med verktyg och en kompressor från Parkside på en butikshylla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ullberg
Blev en kompressor till landet, kändes (för priset) väldigt bra, ganska tyst och mjuk gång. Hade det inte varit för att jag av platsskäl behöver vertikal kompressor hemma hade jag nog köpt en till för att byta ut det gamla skräpet som står där

/U
 
  • Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
Mikael_L
Bravo, häll lite salt i såren, öka kraften i köptarmen ...

Jag ska ju inte köpa en till kompressor, har jag ju tänkt.

Fast va tusan, mest prylar när han dör vinner, eller hur?
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Fast va tusan, mest prylar när han dör vinner, eller hur?
Ni har inte en chans :)

(Flest prylar på minst yta är det som gäller)

;)
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
I dag sålde dom en hylsnyckelsats i form av en julkalender.
 
Måste va jobbigt att leta fram rätt hylsa, när man inte vet vilken lucka de ligger under. :thinking:
 
  • Gilla
Strip
  • Laddar…
Eller kanske att vänta på rätt datum.... Ända till Lucia för att få rätt hylsa! :surprised: Om setet är i millimeter alltså... ;)
 
Tallguy196 Tallguy196 skrev:
Eller kanske att vänta på rätt datum.... Ända till Lucia för att få rätt hylsa! :surprised: Om setet är i millimeter alltså... ;)
Hylsan man får 1:a december känns ganska värdelös.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Den som väntar på nåt gott....:p
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
M
useless useless skrev:
I dag sålde dom en hylsnyckelsats i form av en julkalender.
Jag tittade också på den och skrattade gott, vilket genialiskt grepp att förpacka om en sunkig bits/hyls-sats som alla redan har åtskilliga av och sedan sälja den för mångdubbla priset i form av en adventskalender :)
 
useless useless skrev:
I dag sålde dom en hylsnyckelsats i form av en julkalender.
Jag kände på den i butiken idag. Kartongens storlek tydde på att den rymde en rejäl hylsnyckelsats.
Därför trodde jag att det var en tom kartong som jag plockade upp. De övriga var dock lika lätta. Då ser jag att den STÖRSTA hylsan är 12 mm ! Kartongens storlek och bilden på framsidan gör att man totalt missbedömer vad som finns inuti, tills man känner att den inte väger någonting.

Kartongen är alltså stor för att de spridit ut de pyttesmå delarna bakom en massa adventsluckor ...

Julkalender med bild av tomten och renar på framsidan och mindre hylsnyckelsats inuti.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A Alko skrev:
Man får ju säga att Lidl tar ut svängarna rejält ibland när det gäller sortimentet. På hyllan igår:
[bild]
Jag köpte en del tryckluftsverktyg på Lidl. De känns rätt rejäla och de jag har testat har faktiskt funkat ganska bra, förutom en blästerpistol som jag tyckte var rätt värdelös.
 
Det är en handöverfräs för 400 kr på Lidl som konstigt nog heter POF1200.

Ville ha en billig fräs så jag kan testa lite. Men jula har också en meec för samma peng.

Någon som har erfarenheter av dessa ?

Bägge har 3 års garanti verkar det som
 
F fangalid skrev:
Det är en handöverfräs för 400 kr på Lidl som konstigt nog heter POF1200.

Ville ha en billig fräs så jag kan testa lite. Men jula har också en meec för samma peng.

Någon som har erfarenheter av dessa ?

Bägge har 3 års garanti verkar det som
Har två av dessa och de fungerar helt ok. Min nya cmt7e är dock hästlängder bättre, på allt.
 
Har använt julas meec till ett par byggen av grindar och balkongräcke och den har funkat för mig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.