Idag kom det tre stycken makpac 3 samt ett inlägg för skruvdragare och slagskruvdragare. Nu är det bara att vänta på dom två restrerande inläggen och låda till tiger- och cirkelsågen så blir det ordning på mina elverktyg samt att jag slipper ha dom i tvättstugan för att hålla dom fräscha Tre blå Makita Makpac 3 verktygslådor på en metallhylla i en verkstad, väntar på ytterligare inlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Makita skruvdragare och slagskruvdragare förvarade i en öppen Makpac 3 verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Div tillbehör och reservdelar. Sjukt vad mycket billigare sådan är i Tyskland .
 
  • Gilla
Skooda och 2 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Div tillbehör och reservdelar. Sjukt vad mycket billigare sådan är i Tyskland .
Var inhandlades detta så mycket billigare?
 
  • Gilla
Skooda och 2 till
  • Laddar…
Rubart
 
  • Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Jag är mycket nöjd med min. Spikade upp all innerpanel i uterummet med den.
[bild]
Snygg panel! Vad är det för någon?
 
  • Gilla
VidarH och 2 till
  • Laddar…
D DejvidK skrev:
Snygg panel! Vad är det för någon?
Tack ja vi gillar den. Den ger ett rustikt intryck men utan den vassa sträva ytan.

Panelen heter Moelven Karaktär i S0500-N
 
  • Gilla
Mikael St och 1 till
  • Laddar…
På utsatt dag kom leveransen från Amazon.de dir till dörr dessutom (tur frun va hemma), riktigt snyggt!
Beställde i fredags så snabbt gick det också...

Ny Makita borrskruvdragare med batteri, laddare och bitssats i en öppen verktygslåda, leverans från Amazon.de.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Denna kommer nog bli en trevlig arbetskamrat :D
 
  • Gilla
Mikael St och 4 till
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
På utsatt dag kom leveransen från Amazon.de dir till dörr dessutom (tur frun va hemma), riktigt snyggt!
Beställde i fredags så snabbt gick det också...

[bild]
Denna kommer nog bli en trevlig arbetskamrat :D
Blir det fler Amazonbeställningar eller iaf. leveranser med UPS, som jag gissar detta var så har du möjlighet att via appen eller deras sida skapa en användare och där godkänna leverans utan kvittens, tex. vid "sidodörr". (y)
 
  • Gilla
JuggeH
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Blir det fler Amazonbeställningar eller iaf. leveranser med UPS, som jag gissar detta var så har du möjlighet att via appen eller deras sida skapa en användare och där godkänna leverans utan kvittens, tex. vid "sidodörr". (y)
Det kommer nog fler best via Amazon efter denna.
Har fått leverans via UPS tidigare och då godkännt via en länk, men även att firman som kört ut sista sträckan har skickat sms där du kan signa dir till chauffören (y)
Men appen kommer jag definitivt kika på, tack för tipset :D

Edit. Fick ingen avisering mer än att stod beräknad leverans dag 25:e i beställningen.
 
Redigerat:
  • Gilla
Freee123 och 1 till
  • Laddar…
....mindre nöjd med UPS och deras app. Förra vändan ups skulle leverera ville jag styra om leveransen till en pick up point. Det gick absolut inte utan att ha appen installerad och inloggad på My UPS.

Ok, jag registrerade mig och laddade ner appen för att snabbt inse att registreringen kräver att UPS skickar en papperslapp med posten till mig och detta tar tre veckor......

Förra veckan var det tyvärr dags för en ups-leverans igen och jag tänkte att Bra, nu har jag ju appen redo och jag styra leveransen. Även denna gång passade det bättre att hämta själv. Men....innan man har fått en UPS Notice lapp (dvs efter ett leveransförsök) kan man inte styra om leveransen. :mad:

Ringde UPS som denna gång gjorde sig besväret att dirigera bilen till en pickup point EFTER första leveransförsöket samma dag....

Nej tack UPS.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
....mindre nöjd med UPS och deras app. Förra vändan ups skulle leverera ville jag styra om leveransen till en pick up point. Det gick absolut inte utan att ha appen installerad och inloggad på My UPS.

Ok, jag registrerade mig och laddade ner appen för att snabbt inse att registreringen kräver att UPS skickar en papperslapp med posten till mig och detta tar tre veckor......

Förra veckan var det tyvärr dags för en ups-leverans igen och jag tänkte att Bra, nu har jag ju appen redo och jag styra leveransen. Även denna gång passade det bättre att hämta själv. Men....innan man har fått en UPS Notice lapp (dvs efter ett leveransförsök) kan man inte styra om leveransen. :mad:

Ringde UPS som denna gång gjorde sig besväret att dirigera bilen till en pickup point EFTER första leveransförsöket samma dag....

Nej tack UPS.
Jag vill minnas att på något sätt gick det att lösa registreringen utan att behöva vänta på pappret då jag registrerade mig, har svaga minnen av bankid men det är stor risk att jag blandar ihop det med något annat.
Vet dock säkert att jag talade med en hjälpsam tjej hos UPS som hjälpte mig lösa registreringen.
 
MathiasS MathiasS skrev:
....mindre nöjd med UPS och deras app. Förra vändan ups skulle leverera ville jag styra om leveransen till en pick up point. Det gick absolut inte utan att ha appen installerad och inloggad på My UPS.

Ok, jag registrerade mig och laddade ner appen för att snabbt inse att registreringen kräver att UPS skickar en papperslapp med posten till mig och detta tar tre veckor......

Förra veckan var det tyvärr dags för en ups-leverans igen och jag tänkte att Bra, nu har jag ju appen redo och jag styra leveransen. Även denna gång passade det bättre att hämta själv. Men....innan man har fått en UPS Notice lapp (dvs efter ett leveransförsök) kan man inte styra om leveransen. :mad:

Ringde UPS som denna gång gjorde sig besväret att dirigera bilen till en pickup point EFTER första leveransförsöket samma dag....

Nej tack UPS.
Har visst minne av det samma, men vi en länk skickad från UPS kunde man godkänna leveransen utan att vara hemma. Att det inte gick att ändra adress kan nog stämma.

Här brukar dock en lokal speditör köra ut sista biten och dom (även för andra än UPS) och dom brukar alltid ringa el smsa när ingen är hemma..
 
Jag har köpt mig ett rymdskepp:D. Eller egentligen en snordyr dammsugare av märket Dyson. Hoppas den lever upp till mina förväntningar.
 
  • Modern Dyson-dammsugare med orange skaft och futuristisk design visad på skärm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
F FRS05 skrev:
Jag har köpt mig ett rymdskepp:D. Eller egentligen en snordyr dammsugare av märket Dyson. Hoppas den lever upp till mina förväntningar.
Kolla "AvE"-s dyson-recensioner på youtube ... ;)
 
  • Gilla
oestlund och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Kolla "AvE"-s dyson-recensioner på youtube ... ;)
Haha.... Har kollat en del på dem. Han är galen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.