Schmidt stänger... :( Hemsidan nedlagd och enligt FB har de en sista utförsäljning på fredag.
 
R Robert-san01 skrev:
Schmidt stänger... :( Hemsidan nedlagd och enligt FB har de en sista utförsäljning på fredag.
Är det Dieter Schmidt Fine Tools du menar?
 
Dieter Schmied, Fine-tools.com verkar vara up and running...

Vad skulle FBI ha med en sista utförsäljning att göra? Är de fordringsägare?
Kan någon förklara vad det här skulle kunna handla om...

//Ronnie
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
FB = FaceBook :)
FBI = Female Body Inspector :surprised:
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Springare Springare skrev:
Är det Dieter Schmidt Fine Tools du menar?
Schneider werkzeug Schmidt. Var bra ställe att shoppa Festool från. :(
 
Nu känner jag mig riktigt fet mellan öronen här, men när jag följer Facebooklänken ser jag bara postningar från 2016 om "sista chansen" osv...

På vilket sätt är detta aktuellt?
//Ronnie
 
Attans, därifrån har man ju handlat en del! Åtminstone TS 55, OF1010, CXS, Centrotec-grejer, FS-PA, CTL mini, Syslite. Bra rabatt för större inköp, kanske därför det fick lägga ner.
 
Varför lägger Amazon.de på i kassan för "Verpackung & Versand" när jag endast har artiklar i varukorgen märkta " Kostenlose Lieferung" ? Vad krävs för fri frakt?
 
Brukar vara att man ska handla minst för 39 euro. Det måste vara varor som Amazon säljer. Så även om du har fraktfria varor inom Tyskland så kan det vara andra butiker som inte skickar gratis utomlands.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Tack för snabbt svar! Kan man ställa in detta i sökfiltret?
 
Nils-Orvar Nils-Orvar skrev:
Tack för snabbt svar! Kan man ställa in detta i sökfiltret?
Både free shipping och international shipping finns med som valbara alternativ.
Och har du bråttom brukar expedited shipping kosta €9.90 och då är varan här dagen efter eller i övermorgon om du beställer idag.

Beställde Festool MFT-SP tvingar i onsdags och hade dom nästan på torsdagen, DHL hade mycket att göra så dom blev kvar på Arlanda, men kom till Borlänge på fredagen enligt plan. (y)
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Det var en artikel i varukorgen som orsakade "Expedited delivery" . Då tillkom fraktkostnaden.
 
Hej, hur brukar ni göra med tysk moms?...
 
Har man företag så försvinner den automatiskt på Amazon.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.