2: 33cm

För att fixa miljön för miljö :)
 
Svar: 2: 33 cm,

Jag har en mindre gräsbeklädd tomt på ca 350 kvm yta. Tomten böljar och där finns många fina rabatter med svårarbetade kanter. Lägg därtill att det saknas smidiga anslutningsmöjligheter till eluttag. Help me Byggahus.se, you’re my online hope.
 
Svar: 2, 33 cm

Efter dränering av huset anlägger vi en ny fin gräsmatta. Till skillnad från tidigare skall vi nu sköta om den ordentligt. Handgräsklipparen tar det mesta, och med trimmern därtill blir det perfekt.
 
Svar:2=33 cm
Har haft en bensindriven trimmer,men det har gått sönder ett kugghjul på den,och den har också varit svårstartad.Så nu önskar jag att vinsten tillfaller mig.Det blir bra för miljön också !:)
 
33cm
Med klena armar och 10årig tung (!!) bensindriven trimmer som startas 5ggr/sommar så skulle denna underlätta, och en mer omhändertagen tomt!
 
Vilken fin trimmer. Hela 33 cm klippdiameter !!!
Annat än vår med sladd som fick sig en flygtur när jag körde på en hundbajs som gjorde mig brunprickig i ansiktet. Man hann se prickar på skyddsglasögon innan stanken fick mig att kasta iväg trimmern av ilska. Trimmern är nu i tre delar. En ny vore väldigt tacksamt.
 
Svar: 33 cm.

Investerade i en robotgräsklippare och var så nöjd att slippa tänka på gräset när vi hade så mycket annat med vårt nya hus. Tänkte dock inte på att den inte kom åt överallt. Har ingen trimmer, gjorde inget åt det så min gräsmatta såg ändå allt annat än välskött ut
Så, vinner jag den här lovar jag att vi ska ha grannskapets mest välvårdade och prydligaste gräsmatta!
 
Svar 2

Flyttat till avstyckad gård i vinter och kan behöva denna för att hålla bla Kirskålen i schack :sweat:
 
Svar 2
Den trimmer som förra ägarna lämnade har gjort sitt nu. Det är dags för något nytt och den här trimmern låter ju lockande.
 
30 cm.

Vore ju himla skönt att slippa krypa på knäna tre timmar i veckan och klippa alla kanter på min kolonilott med kökssaxen...

Odlarnörden
 
2: 33 cm

Bor på en skogstomt och efter frun har lämnat behövs en rejäl maskin för att orka med att få lite snyggt ute och orka med sommaren.
 
Svar: 2. 33 cm

Jag skulle verkligen, verkligen behöva den där grästrimmern.
Verkar vara lätthanterlig.
 
Svar 2
Vår tomt är ormbolik! Vår el-trimmer har sladd som ligger och slingrar sig i all kirskål kring slänten,
som vanligt fastnade sladden böjer mig ned och tog tag i sladden.... men...
i handen höll jag en kopparorm.
Skrek högt...vilken fasa, kastade orm o maskin i luften medans jag skrikandes av rädsla försvann in som blixten.
Behovet av en sladdlös trimmer är nu stor för den gamla gick inte att laga sa min bror.
Istället äter jag kirskål i parti och minut
Önskar så en ny trimmer jag hoppas verkligen att jag vinner.
 
Svar 2.
Äger ingen grästrimmer, går med en liten handhållen trimmer idag,men en stor står på inköpslistan i sommar, så vinna vore ju helt perfekt. Nu när sommaren anlänt o gräset växer behövs en större !
 
2. 33 cm

Batteriet på min gamla trimmer har blivit trött så den orkar inte ens hälften av kanten runt gräsmattan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.