8 764 läst · 153 svar
9k läst
153 svar
Avslutad: Vinn batteridriven kolborstfri grästrimmer
Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg
Kul med så stort tävlingsdeltagande! Stort grattis till Bernieberg! Du har vunnit en kolborstfri grästrimmer som vi hoppas ska förenkla ditt trimmerarbete trots framtida tillkommande hinder i trädgården .
Motivering: Att hålla gräset i skick ligger på min lott samtidigt som resten av familjen gör allt för att sabotera för gräsklipparen. Varje år kommer det nya hinder och fällor: odlingslådor, sandlådor, nya rabatter, lyktor, möbler och annat lulllull. Totala längden gräskant som behöver trimmas växer helt okontrollerat och denna goding skulle göra mitt jobb roligt igen. Vill ha!
Motivering: Att hålla gräset i skick ligger på min lott samtidigt som resten av familjen gör allt för att sabotera för gräsklipparen. Varje år kommer det nya hinder och fällor: odlingslådor, sandlådor, nya rabatter, lyktor, möbler och annat lulllull. Totala längden gräskant som behöver trimmas växer helt okontrollerat och denna goding skulle göra mitt jobb roligt igen. Vill ha!
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Åh vad kul, tusen tack för det!
Nu ska allt lullull på gräsmattan bjudas upp till riktig dans!
Nu ska allt lullull på gräsmattan bjudas upp till riktig dans!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 381 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 381 inlägg
Svar: 2
Ser ut att vara en riktig lättviktare till trimmer, vilket jag och mina klena handleder behöver; köpte förrförra året en bra trimmer men jag kan inte använda den längre för att jag får för ont, och det är jag som är gräsmatteansvarig här hemma så jag skulle känna lättnad.
Om inte annat ska jag kolla upp var jag kan köpa den - två trimmers är inte för många med ca 800 kvm gräsmatta, på olika plättar och med rabattkanter!
Ser ut att vara en riktig lättviktare till trimmer, vilket jag och mina klena handleder behöver; köpte förrförra året en bra trimmer men jag kan inte använda den längre för att jag får för ont, och det är jag som är gräsmatteansvarig här hemma så jag skulle känna lättnad.
Om inte annat ska jag kolla upp var jag kan köpa den - två trimmers är inte för många med ca 800 kvm gräsmatta, på olika plättar och med rabattkanter!
Liknande trådar
-
Avslutad: Vinn en batteridriven fönstertvätt
Tävling -
Avslutad: Vinn en batteridriven grästrimmer
Tävling -
Avslutad: Vinn en batteridriven rengöringsborste för alla behov
Tävling -
Avslutad: Vinn batteridriven lövblås med batteri och laddare
Tävling -
Avslutad: Vinn kraftfull batteridriven trimmer
Tävling