Svar 2: 33cm

Hade varit kul att få vinna denna då vi nyligen flyttat in i vårt första hus, så sådana här grejer har inte riktigt hunnits köpa.

Med vänlig hälsning, Dennis
 
Svar: 2.

Motivering: vi har blivit med hus med 3000 kvm trädgårdstomt med massor av häck, buskar och träd som man måste trimma runt. Med småbarn hemma och jobb med mycket udda tider har man sällan tid att trimma på vettiga tider. Med en sån här batteridriven trimmer skulle man kunna trimma på morgon och kväll utan att oroa sig för att störa grannarna!!
 
Svar 33cm

Just blivit både med robotgräsklippare och barn nummer två så vore skönt att slippa den gamla trilskande högljudda bensintrimmern. Då kunde man trimma när barnen somnat och därmed få mer tid över med familjen.
 
Svar: 2, 33cm

Det är oftast härligt att bo intill en skog. Oturligt nog betyder det också att ingen hjälper till runt kanterna utan det växer fort in på tomten. Att kunna behålla friden med en tystare maskin som är mer miljövänlig vore underbart.
 
Svar: 33 cm
Med 2 små glin som springer överallt
Vore det skönt med en trimmer allt
Att skippa saxen och onda knän
För att kunna ge sig byggahus helt hän
 
33cm

Skulle vilja kunna köra trimmer utan att barnen gråter och ser på mig med avsky. Tror att en eltrimmer är rätt väg att gå..,
 
Svar: 2

Vore fint med ny trimmer som håller all parkslide i schack och är tyst så den inte väcker babyn i barnvagnen
 
Svar: 2
När husrenoveringen dragit ut på tiden och medfört taskig ekonomi så finns det inte riktigt pengar att handla verktyg till trädgården (som verkligen behöver kärlek) så skulle en trimmer vara perfekt för att få lite ordning runt buskar och kanter.
 
Svar 2: 33cm

Nybyggt hus med snår och gräs överallt, ser bedrövligt ut, hade behövt röja ner den äng som bildats utanför huset!
 
Hej hopp

Svar 2 - 33 centimeter

Jag åker på att titt som tätt äka till mina föräldrar som nu är pensionärer och inte kan/orkar sköta sin stora trädgård.
Dock vill de inte lämna huset som de bott i större delen av sitt liv. Då blir det jag som får klippa gräs, röja ogräs och annat som jag helst skulle slippa. (har nog att göra själv)
Men vad gör man inte för de som en gång gav en liv och fostrade mig till den jag är idag.

En ny trimmer gör jobbet enklare, snabbare och roligare! Så jag sitter och håller tummarna för fullt...

Ha det fint
Tommy (den snälla sonen...)
 
Svar 2. 33cm

Trött på att trimma vår 3100kvm trädgård själv. Med denna skulle även min fru kunna hjälpa till med det.
 
Svar 2

Precis köpt mitt första hus, ett riktigt renoveringsprojekt. Blir ny bebis och flytt inom några veckor. Vore toppen men en riktigt trimmer att fixa i ordning trädgården med! Någonstans ska man börja...
 
Svar: 2, 33 cm.

Skulle vilja få fint runt murar och sålådor med den här gröna trimmern.
 
Svar: 2

Motivering: är så hårig att jag kan använda den som både hår- och grästrimmer. Multitrimmer dvs.
 
Svar 2.

Jag har alltid tänkt att vår trädgård är för liten för en trimmer men nu när vi fått allt annat fint och prydligt så sticker de oklippta gräskanterna mig i ögonen varje gång jag tittar ut. Skulle vara superkul att få ordning även på detta! Trevlig vår!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.