Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Påsktävling: Vinn en säker studsmatta!

Mina svar:
1
. X
2. 1
3. X

Min motivering:
En liten pôjk och en liten tös har i vår familj anlänt,
ingen av dem har någonsin en studsmatta använt.

Byggahus artiklar har mig roat och gett råd i många år,
härligt om även ungarna nåt kul av byggahus får.

Hopp, studs hit och dit är ju kul,
med byggahus undviker man allt strul.
 
Svar:
X
1
X

Jag är en snål och fattig morfar med två barnbarn. Barnbarnen skulle bli överlyckliga om jag skulle kunna ha en fin, säker studsmatta till dom när dom besöker mig. Speciellt när deras egen har gått sönder och ligger på soptippen. Dessutom är jag så jävla lat så jag svarar precis som alla andra eftersom denna tävling tydligen är genialt utformad.
 
1. X
2. 1
3. X

Motivering:

Har två galna killar här hemma, sambo med den ena och mamma itll den andra. I sommar ska sambon renovera i källaren och gräva ur garageuppfarten + mur och häck. Kul förstås men det lämnar ju mig med den trotsiga galna 2-åringen. Och som höggravid och tillfälligt ensamstående mor hade det varit fantastiskt att kunna låsa in den lilla vilden innanför studsmattans nätväggar. Han älskar att studsa studsmatta och jag älskar att slippa släpa bort honom från pappans byggprojekt där han är på och pillar på farliga verktyg. Win win (och win även för pappan)

Håller tummarna!
 
Svar:
1. X
2. 1
3. X

Åh! Vi behöver mest av allt i hela universum en utelekbarnhage (jag vet, inte pk att kalla det barnhage ;)).

Spenderar dagarna med en energifylld och rymningsbenägen 4-åring och en 1.5-åring som tror att hon är odödlig :). Själv behöver jag få dricka en kopp kaffe i solen ibland och fundera på alla byggnadsprojekt man vill göra. Barnen skulle älska att få en egen studsmatta (brukar rymma till grannens) och jag skulle älska att få vila benen en liten stund emellanåt och dricka varmt (ej fisljummet) kaffe :D. Vi håller tummarna!
 
1. X
2. 1
3. X

Efter tjat från barnen om att köpa hus för att kunna ha en studsmatta har vi äntligen köpt hus. Men någon studsmatta har det inte blivit ...än...!
 
Orientexpressen
1. X
2. 1
3. X

Lekfull motion får alla att hoppa högt av glädje så mycket att det inte märks att vi motionerar, vi har bara roligt. När väntan blir för lång eller när ingen har något att göra är det bara att studsa omkring och göra snygga (eller fula) hopp med studs i, då blir väntan för kort och tiden går för fort. Tjat om att både barnen och vi behöver röra på oss mer blir ett minne blott, när vi denna studsmatta till vårt hem har fått. Då blir vi alla starka och friska. Vi lever på hoppet!
 
1 X
2 1
3 X

I dessa "SittaStillaFramförSkärmen" tider vore det bra med ett alternativ......
 
Mina svar är:
1. X
2. 1
3. X

Min motivering:
För att till sommarens Beach 2018 komma i form behöver jag dygnet runt på denna matta hoppa.
Upp och ner, fram och tillbaka…. men jag hoppas att jag en vacker dag ska kunna stoppa!
 
1.x
2.1
3.x

Barnen önskar att sommaren var här.
Över en meter snö men snart är vi där.
När det vita tinat bort.
Kommer studsmattan fram fort...
 
X
1
X

1. Vi har ingen. 2. Hela familjen skulle älska det!
 
  1. X
  2. 1
  3. X
Vår dotter älskar att hoppa i soffan, men nu är det dags att ta steget till en riktig studsmatta.
 
Fråga 1: X
Fråga 2: 1
Fråga 3: X

Motivering:
Då lillan ingen studsmatta har, hon till kusinerna far. För att få hoppa och studsa, vi måste lång väg skjutsa. Men sen blir lillan lessen, vilket på föräldrarna ökar stressen. När vi hemåt far, en egen studsmatta skulle vara underbar.
 
X 1 X

Våra två pojkar William och Fredrik skulle bli överlyckliga :)
 
1. X
2. 1
3. X

När vi köpta vår nuvarande studsmatta, trots att vi sagt att vi aldrig skulle ha någon i vår nya trädgård, tänkte vi att den får några år på sig innan den får förvansk.....glädja någon annans trädgård och deras barn. Nu har den haft sin plats i sitt hörn i många herrans år och blivit det som får hoppet att leva hos barnen att det faktiskt blir vår igen. Vi har insett att varken vi eller barnen kan vara utan en studsmatta men vi har också insett att den som står där har gjort sitt här i livet. Så ska man köpa sig en studsmatta, vilket alla med barn ska, så ska man direkt satsa på en med bättre kvalitet.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Påsktävling: Vinn en säker studsmatta!

[bild]

Påskveckan är här och även om våren tvekar längtar vi efter att komma ut i trädgården och ha roligt. I påskägget ni tävlar om den här veckan ligger inget mindre än en studsmatta på 240 cm i diameter med tillhörande skyddsnät, värd cirka 3 700 kronor – som lär göra trädgårdslivet ännu roligare för den lyckliga vinnaren.

Så här tävlar du:
Det du behöver göra är att svara på tre frågor samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga 1: Vad är Byggahus.ses motto?

1. Bygg med glädje
X. Oberoende på konsumentens sida
2. Man får mer hjälp av att lära tillsammans

Fråga 2: Vilket årtionde byggdes lägenheten som AndersMalmgren renoverar?

1. 1920-talet
X. 1950-talet
2. 1970-talet

Fråga 3: Vilken färg är det på huset som grasfield bygger till just nu på gården OI-Anders?

1. Gult
X. Rött
2. Grönt

Svaren hittar du i vårt forum!

Posta dina svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 6 april.

Den här tävlingen är inte sponsrad!

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits. Är studsmattan på bilden slut när vinnaren är utsedd får man hem en likvärdig modell.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Byggahus.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
x
1
x
Ett komplett set att studsa rätt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.