Mina svar:
1. X
2. 1
3. X

Min 6år dotter går på gymnastik och älskar att hoppa studsmatta / trampolin.
Hon är en riktig talang och hon skulle bli överlycklig om hon kunde träna hemma varje dag.
Då vi bor en bit ifrån där hon tränar....

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!
 
X
1
X

När jag sitter & se på barnen när dom hoppa och hjular på en studsmatta, då njuter jag.
När jag hör barnens skratt och tillrop,-Pappa, pappa titta på mig . Om & om igen, då njuter jag ännu mer.
En ny & säker studsmatta skulle göra oss glada och trygga.
 
T
1. X
2. 1
3. X

Jag är stolt faster till en fantastisk liten kille, som betyder väldigt mycket för mig. Kunde jag skulle jag ge honom hela världen. Nu är ju det omöjligt, men jag skulle så gärna vilja ge honom en riktigt fin present. Tyvärr är det nästan lika omöjligt som att ge honom hela världen, jag har en väldigt dålig ekonomi då jag är långtidssjukskriven sedan många år tillbaka. Men vinner jag, då kan jag få skämma bort honom med en riktigt fin present
 
Svar:
x
1
x

Vi är en "vit fläck på googlemap" då vi bor på gård, en bra bit från andra hus, och det är ingen som har studsmatta häromkring inom en radie på många km. Vore ett bra tillfälle att sätta en studsmatta på kartan även här på landet.
 
Svar:
1
X
1

Motivering:
Vem vill inte vara med på studsmattetrenden, dock har mycket annat prioriterats så får vår lilla snurris en studsmatta kan mamma och pappa inta solbäddarna.
 
X
1
X

Vi hade faktiskt en ganska ny matta men i höstas då fick studsmattan för sig att dricka redbull eller nått för den fick vingar och flög rullandes iväg
 
1.X
2.1
3.X

Min motivering: barnens gamla studsmatta är trasig på grund av årets snöoväder 1.7 meter snö. Barnen skulle bli överlyckliga över att få en ny lagom till våren och lagom till att vi börjar vårat nya husbygge. Blir perfekt underhållning för barnen medans vi föräldrar pysslar med bygget
 
1. X
2. 1
3. X

Pågarna börjar bli stora nog för en stor studsmatta nu. De har övat ett tag på den lille inomhus. Så en vinst hade passat perfekt. :)
 
1. X
2. 1
3. X

Dottern skulle älska att leka i denna studsmatta. Men min fru skulle aldrig skulle tillåta att jag köpte en till henne. Men om jag vinner en kan hon ju inte neka mig att sätta upp den. Dottern skulle bli överlycklig och jag med.
 
Svar:
1.X
2. 1
3.X

När vi för ett år sedan köpte huset lovade säljaren att lämna kvar en stor fin studsmatta till oss på tillträdesdagen. Till barnen och framförallt min stora besvikelse fanns det såklart ingen studsmatta när vi flyttade in. Så att vinna en bra och säker studsmatta till ungarna (och kanske även mig) hade varit perfekt!
 
Svaret är
1.X
2.1
3.X

Vi köpt hus för 2 år sedan vi köpte i sommras en stor och fin studsmatta, men tyvärr var den inte bra eller säker min barn gjort sig illa pga dålig säkerhet på kantern och nu har vi inte möjligheten att köpa en till pga renovering av huset, min son 10 år är autistisk och de ända han gillar med att var ute är studsmatta, han tjatade sen vi flyttade in om detta och var så lycklig över studsmattan som nu visar sig vara en dödsfälla så vi HOPPAS PÅ ATT VI VINNER SÅ HAN KAN FÅ HA EN SÄKER OCH BRA STUDSMATTA de andra barnen älskar oxå men för vår yngsta son är detta extremt viktigt och han älskar att studsa omkring och kan till och med göra en volt ge honom chansen till en härlig sommar
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Påsktävling: Vinn en säker studsmatta!

[bild]

Påskveckan är här och även om våren tvekar längtar vi efter att komma ut i trädgården och ha roligt. I påskägget ni tävlar om den här veckan ligger inget mindre än en studsmatta på 240 cm i diameter med tillhörande skyddsnät, värd cirka 3 700 kronor – som lär göra trädgårdslivet ännu roligare för den lyckliga vinnaren.

Så här tävlar du:
Det du behöver göra är att svara på tre frågor samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga 1: Vad är Byggahus.ses motto?

1. Bygg med glädje
X. Oberoende på konsumentens sida
2. Man får mer hjälp av att lära tillsammans

Fråga 2: Vilket årtionde byggdes lägenheten som AndersMalmgren renoverar?

1. 1920-talet
X. 1950-talet
2. 1970-talet

Fråga 3: Vilken färg är det på huset som grasfield bygger till just nu på gården OI-Anders?

1. Gult
X. Rött
2. Grönt

Svaren hittar du i vårt forum!

Posta dina svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 6 april.

Den här tävlingen är inte sponsrad!

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits. Är studsmattan på bilden slut när vinnaren är utsedd får man hem en likvärdig modell.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Byggahus.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

1:X
2:1
3:X

Har i flera månader scanat diverse annonssidor i jakt på en kvalitets matta till mina 2 grabbar på 1,5 respektive 4,5 år. Då detta är deras första studsmatta hade det som förälder varit mycket lugnade att det är en bra och säker studsmatta som dessutom är ny.
 
1. X
2. 1
3. X

Som lägenhetsinnehavare av en 3 rok med två helgalna döttrar så vore det skönt att köra ut barnen en timme eller två för att kunna få något annat gjort än att plocka leksaker eller dammsuga upp matrester. Faller lusten på blir det lite lek och stoj även för mig när ungarna lagt sig för kvällen!
 
X
1
X
Vet att grannarna skulle bli glada om våra barn slutade rymma över till dem titt som tätt för att studsa på deras studsmatta. Och mina barn skulle såklart bli ännu gladare för en egen studsmatta :)
 
1. X
2. 1
3. X

Min dotter på snart 3år skulle bli toppenglad åt en studsmatta.
Hon har varit hos grannfamiljen och studsat flera gånger och det var verkligen ett sant nöje att se henne så glad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.