X
1
X

Skulle vara behändigt med en studsmatta att ha vid sommarstugan, så ungarna har nåt att studsa på när vi är där!
 
1. X
2. 1
3. X

Jag skulle jättegärna vilja vinna den som en present till min systerson Maddox som flyttat 25 mil från mig så att jag skulle kunna få titeln "världens bästa moster"

Glad påsk
 
1. X
2. 1
3. X

Det skulle vara grymt att vinna en studsmatta. När våren kommer så ska vi plantera en häck bakom vårt hus. Då skulle barnen kunna hoppa medan jag och frun får jobba tillsammans!
 
1. X
2. 1
3. X

Det är några barn påväg i familjen och en studsmatta skulle vara en härlig present.
 
X
1
X

Det är mina barn som tävlar.
De har tjatat i 5 år om en studsmatta och vi har en perfekt plats till den, men jag tycker de kan hoppa hos kompisarna( i princip alla har en) och göra annat här.
De håller inte med sin pappa och vill gärna vinna.
/Arvid och Ester
 
1. X
2. 1
3. X

Jag vill gärna studsa in våren.
 
1, x
2, 1
3, x
En så fin studsmatta står högt på vår önskelista detta år! Har 3 barn som håller på att hoppa sönder våra soffor här hemma så det vore en verkligt uppskattad vinst !
Håller tummarna
 
1. X
2. 1
3. X

Många barn i byn, men ingen studsmatta. Jag bor på samma gård som byalaget har sin föreningslokal och därmed kommer den nyttjas av både mina tre egna barn och hela byns barn och barnbarn. Bra att ha en säker studsmatta då. :cool:
 
X1x
Vi har en matta från Jysk som har gjort sitt. Säkerhetsnätet har tappat flera av sina spännen då de torkat sönder.
Inviga sommaren i vårt nya hus med en ny fin matta hade gjort sommaren så rolig för våra små busar!
 
Svar: alt 2 (1)

Jag har två döttrar på 4 och 5 år som älskar att klättra och hoppa.
Min sambo är skeptisk till studsmatta då de är ganska dyra och säkerheten på de billigare är tveksam.

Om vi vinner denna så blir alla nöjda!
 
X
1
X
Första sommaren i hus
Dock är trädgården inte jätteinspirerande för två tjejer på 2 och 4 år.
En studsmatta hade varit ett underbart tillskott i trädgårdsaktiviteterna!
 
V
1. X
2. 1
3. X

Eftersom att jag hoppa sönder grannens studsmatta förra året när jag och min dotter skulle hoppa och då fick skämmas när jag skulle berätta vad som hade hänt :oops: Så hoppas jag nu kunna återgälda grannen och deras barn med en gemensam studsmatta som alla barnen kan hoppa på :D
 
1. X
2. 1
3. X
Vi flyttar snart in i vårt nybyggda hus och några dagar efter det är lillebror beräknad att komma. Sommaren kommer mestadels bestå av trädgårdsarbete då tomten är en stor sandlåda just nu. Skulle vara underbart för vår 3åring att få vinna en studsmatta att roa sig med i sommar då vi mest kommer vara hemma!
 
X
1
X

För min son ska kunna träna för att ta OS-medalj :)
 
1. X
2. 1
3. X

Barnen älskar att hoppa studsmatta, men den gamla studsmatta gick sönder och vill vara skönt att kunna glädje barnen med en ny studsmatta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.