Svar: 2 (12,7kg)

Åh, vår gamla tvätt av budgetmärke,
har gett upp och all rengöring har hamnat på efterkälke.
Därför har vi i vår ett stort behov att tvätta vi sett,
och denna från Kärscher skulle definitivt kännas rätt.

Svar: 2 (13.1kg)

Jag behöver vinna denna högtryckstvätt för att minimera mina gråa hårstrån då min nuvarande tvätt har en hård slang som korvar sig, helt omöjlig att räta ut!

Svar: 2
Tittar ut genom fönstret och inser vilket tillskott en högtryckstvätt hade varit till hushållet. Dock alltid en ekonomisk fråga.
Ser bilarna och har svårt att urskilja vilken originalfärgen faktiskt skall vara, får kanske ta mig en titt i ägarpapperna. Inser faktiskt vilka stora ytor med sten gångar, trappor och trädäcket faktiskt tar upp.
Huset skulle behöva sig en omgång med innan det målas till våren.

Svar är 12,7 kg

Efter ha haft samma högtryckstvätt i 15 år så är det dags med en ny eller???

Alt. 2
Med två små barn var av ett är ett hjärtebarn så skulle en högtryckstvätt underlätta all tvätt som bil altan mm så ännu mer tid kan läggas på familjen.

2. 13,1 kg

Livet förändras när man flyttar till villa,
huset ska renoveras och man börjar grilla.

Altan och plattor behöver rengöras,
av vem ska det utföras?

Att tvätta med skurhink och kvast
ger inte ens utrymme för en kafferast.

I vår söker jag ett nytt angreppssätt,
kanske med en Kärcher högtryckstvätt.

Hej allesammans, det blev ju lite tokigt i denna tävling, ber om ursäkt för det. Men så länge ni har svarat 12,7 eller 13,1 kilo har ni räknats in och era motiveringar har varit med och analyserats :). Det har varit mycket svårt att utse en vinnare. Det fanns väldigt många bra motiveringar. Men slutligen har vi enats, och vinnaren är ingen mindre än Tobbe456. Stort grattis!!

Motivering: Husägare sedan knappa två år tillbaka, gift med två barn. Arbetat de två senaste somrarna med att återställa tomten efter ett avloppsbyte, infiltration och hela köret. Det gör saker och ting VÄLDIGT smutsiga. Vi gör allt själva, inga hantverkare involverade. Har idag en gammal Kärcher som läcker som ett såll, så ett utbyte vore verkligen passande.. spenderade över åtta timmar med att spola av vår gamla uppfart (betong gjuten direkt på mark) sedan regnade det så hårt att leran spolades ut på stenen igen.. med en ny tvätt hoppas jag det räcker med fyra timmar när allt ska göras om igen... ;-)

• Gilla
Big D och 2 till
  • Laddar…
Nästan så man vill gråta en skvätt, grymt rolig överaskning såhär en fredag när snön vräker ner bakom fönstret.. ! Tack så fruktandsvärt mycket, jag lovar den kommer komma till väldigt god användning, och den gamla kärchern ska få pensionera sig ! hoppas någon i närheten vill ta hand om den och få den reparerad så den slipper kastas bort, går säkert använda delar av han :)

Ännu en gång stort tack till Byggahus.se och Kärcher!
:rofl:

• Gilla
rockin_john och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.