RilleRock
Boan skrev:
Det ska väl inte behövas, från 3.6 eller vad det är kopplar ju SPC sig mot Vanderbilts molntjänst.
Korrekt, behövs ingen fast ip på något.
 
  • Gilla
Boan
  • Laddar…
Riktigt bra!
 
B
Ingen FW 3.8 än?
 
Nej
 
Vart hittar man den senaste FW till SPC vilken version skall man ladda in har idag 3.6.6
 
RilleRock
V Variabel skrev:
Vart hittar man den senaste FW till SPC vilken version skall man ladda in har idag 3.6.6
Kolla inlägg #20.
3.8.5 är senaste för tillfället.
 
Jag tänkte uppgradera min firmware, men jag hade inte behörighet till din dropbox i #20. "No access. The owner hasn’t granted you access to this link."
Minns att jag plockat hem någon version därifrån tidigare, är det något tillfälligt fel eller behöver man muta RilleRock på något vis? En påse bullar brukar ju rekommenderas för allehanda tjänster...
 
Tack! Bullarna finns i frysen vid behov!
 
  • Gilla
Kingen99Kingen och 3 till
  • Laddar…
Bra jobbat gol! Testade din web gateway för några år sedan, men jag har fortfarande inte någon mer automation inkopplad att använda det till...
Lycka till!
 
  • Gilla
gol
  • Laddar…
Ja, verkligen kul att se! Får hoppas att det blir bra business för dig gol.

Kan du avslöja om det finns planer för en GW som lirar med Domoticz eller OpenHAB?
 
bygga_bo bygga_bo skrev:
Ja, verkligen kul att se! Får hoppas att det blir bra business för dig gol.

Kan du avslöja om det finns planer för en GW som lirar med Domoticz eller OpenHAB?
Du kan använda SPC Web Gateway för att binda ihop SPC med dessa och andra hemautomationssystem såsom Home Assistant.
 
RilleRock RilleRock skrev:
Kolla inlägg #20.
3.8.5 är senaste för tillfället.
Tackar kan man installera från version 3.6.6 till 3.8.5 direkt
 
Jag uppgraderade från 3.6.6 igår. Fanns en speciell mapp i zip-filen för uppgradering från 3.6.x. Det gick utmärkt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.