Någon som vet vad jag skall göra 1 2 3 4 och * fungerar inte på kodpanelen men resten gör det. Har provat med en annan panel men samma fel.
 
J jimmybok skrev:
Någon som vet vad jag skall göra 1 2 3 4 och * fungerar inte på kodpanelen men resten gör det. Har provat med en annan panel men samma fel.
Prova rengöra med elektronikspray på moderkortet där panelen sitter med flatkabeln. Oxiderar lätt där i alla fall på min.
 
Mathias Fager Mathias Fager skrev:
Tack, ska testa med det! Jag polerad dock kontakterna på själva klipparen men inte blecken på laddstationen.
Tyvärr funkade det inte med att polera laddblecken eller kontakterna... Fler uppslag någon?
 
Mathias Fager Mathias Fager skrev:
Tyvärr funkade det inte med att polera laddblecken eller kontakterna... Fler uppslag någon?
Hur är det med sökslingan? Har du oxid på kablarna? Ingen förändring i hur laddstationen står så den missar bläcken? Ett tu tre kanske du måste rekonda batteriet. *71# om jag inte minns fel. Tar typ 8h

Prova bryta ner laddbläcken något också.
 
Redigerat:
Hej är det någon som har en fungerande kodpanel att sälja.
Alt hur man kan bygga en ny
 
J jimmybok skrev:
Hej är det någon som har en fungerande kodpanel att sälja.
Alt hur man kan bygga en ny
Köp en panel hos hqv kosta väl en slant men... annars finns det på youtube om du kollar lite
 
Har du någon länk. Hittat en men visar inte hur han gör tyvärr
 
Nu så har jag en komplett G1a 99 att sälja, inkl laddstation. Säljes komplett på bud, endast hämtning i Sandviken(2 mil vä Gävle) Försök till att laga en trasig växellåda på ena hjulmotorn misslyckades, annars fungerar allting. Ett nytt batteri i år som knappt gått alls. Tröttnade och köpte en 310 i helgen. Niklas
 
Är maskinen såld??. Pris?

mvh
Daniel
 
Den är kvar, nytt batteri är iaf 1500kr och 1000kr för resten, så 2500kr tycker jag är minpris. Mvh Niklas 070-6479076
 
Någon som har gjort en egen kodpanel eller vet hur man kan göra för att koppla förbi pinkoden
 
J jimmybok skrev:
Någon som har gjort en egen kodpanel eller vet hur man kan göra för att koppla förbi pinkoden
Vad menar du med att "koppla förbi PIN-koden" - är det att stänga av PIN-koden eller vet du helt enkelt inte koden?
Har du inte PIN-koden får du kontakta en återförsäljare.
 
J jimmybok skrev:
Någon som har gjort en egen kodpanel eller vet hur man kan göra för att koppla förbi pinkoden
Går inte att koppla förbi pinkode men man kan avaktivera den.
 
Jag kan pin koden men min panel är sönder och jag vill inte lägga ut för mycket pengar på att köpa en ny panel
 
J jimmybok skrev:
Jag kan pin koden men min panel är sönder och jag vill inte lägga ut för mycket pengar på att köpa en ny panel
Hur kopplar man förbi pinkoden?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.