Här är mitt hus

Litet katthus med tak och ingång, placerat vid en röd trävägg och grönt gräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
davidgp och 1 till
  • Laddar…
B Bladin skrev:
Nån som vet om det fungerar med väggar på båda sidorna på ett hus till en Gardena R100Li?
Funkar klockrent hos mig.
 
Nybyggd trätrall med steg och svarta hänggungstolar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
A Ahammarn skrev:
Funkar klockrent hos mig.
 
  • Gilla
Akoa och 6 till
  • Laddar…
 
  • Gilla
preben89 och 4 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Dottern har gett Nisse vita knutar och fönster med spröjs
Röd stuga med vita knutar och fönster med spröjs samt en matchande lekstuga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
DrMussla och 2 till
  • Laddar…
Färdig med garaget till vår AM315. Under vintern kommer plåttaket på, likt det som syns på sista bilden.
 
  • Litet vitmålat garage med svart plåttak bredvid en vit husvägg, nyplanterade rabatter runtom.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitmålat garage med svart plåttak bredvid vit husvägg, numrerat med "2", omgivet av gräsmatta och jord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nytt litet garage utan plåttak intill ett hus med grusgång och nyplanterad gräsmatta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nybyggt garage med röd plåttaksspets står på gräsmatta, med trädäck i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
EricLindblom och 5 till
  • Laddar…
M
Då var Börnys hus och garage klart... Hoppas blomjävlarna kommer trivas lika bra som HQ 315.
 
  • Litet trähus med skylt "BÖRNY", integrerad blomlåda med växter, på en grön gräsmatta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ollefisk och 5 till
  • Laddar…
Jag håller på att bygga ett garage till min Worx Landroid och har tänkt mig en enkel garageport men såg just en film på ett robothus med automatport. Är det någon som vet var man köper en liten automatport?
 
H Hobbyfixarn skrev:
[video]

Här köpte jag delarna till min port
[länk]
Den var fin! Tack för tipset!
 
  • Gilla
Hermansson
  • Laddar…
H Hobbyfixarn skrev:
[video]

Här köpte jag delarna till min port
[länk]
Bra länk. Jag förstår bara inte hur porten öppnas automatiskt. Är den kopplad via sensor i marken?
 
Hamlet2009 Hamlet2009 skrev:
Bra länk. Jag förstår bara inte hur porten öppnas automatiskt. Är den kopplad via sensor i marken?
Hej!
Jag styr den med tidur (trådlös z-wave mottagare som jag ställer tiderna på via samma interface som styrning av belysningen.
Skulle kunna styra med givare när klipparen ska in men när den ska backa ut hinner inte porten öppnas tillräckligt snabbt.
 
  • Gilla
Hamlet2009
  • Laddar…
H Hobbyfixarn skrev:
Hej!
Jag styr den med tidur (trådlös z-wave mottagare som jag ställer tiderna på via samma interface som styrning av belysningen.
Skulle kunna styra med givare när klipparen ska in men när den ska backa ut hinner inte porten öppnas tillräckligt snabbt.
Hej
Jag fattar inte hur det funkar, tidur? Hur vet du när klipparen ska in och ut?
Den går ju in när den behöver laddas och det vet man ju inte när det blir, inte heller när den laddat klart för att gå ut och klippa igen?
 
Toomaster Toomaster skrev:
Hej
Jag fattar inte hur det funkar, tidur? Hur vet du när klipparen ska in och ut?
Den går ju in när den behöver laddas och det vet man ju inte när det blir, inte heller när den laddat klart för att gå ut och klippa igen?
Om den ska klippa mellan t.ex. klockan 11:00 och 19:00 öppnar jag porten klockan 10:30 och stänger den 19:30 så den står alltså öppen under klipp tiden.
 
  • Gilla
kungfuu och 1 till
  • Laddar…
R roesnaes11 skrev:
Färdig med garaget till vår AM315. Under vintern kommer plåttaket på, likt det som syns på sista bilden.
Snygg! Hur sitter taket på huset? Ser ut som gångjärn.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.