Jamen nu ser jag ju att bilden är tagen i din fina verkstad. Vilket klipp!!(y)(y).
Hur låter den i lager och så och vad ska du göra med arbogan du köpte av mig:p?
 
R roli skrev:
En sådan kvinnoläkare har jag använt i snart 20 år. Se upp med att aluminium anhållet kan börja glappa. På min vinkelhake är det lite löst, vill man markera en 90 gradersvinkel så får man trycka till anhållet i botten. Annars blir det lite fel, kan bero på att den har åkt i golvet några gånger. Skulle kanske vara läge att införskaffa en ny vinkelhake......
Anhållet satt fast när jag åkte från affären, när jag kom hem glappade det. Det blir retur på den!
 
S
Japp den står i mitt garage, kunde inte låta bli att köpa den för det priset. Jag behöver byta till en moderna 3fas handske först, sen kan jag gå genom den lite noggrannare.

Den jag köpte av dig står fint på arbetsbänken, hur jag gör med den hänger på hur golv maskinen fungerar:)
 
S Skooda skrev:
Den jag köpte av dig står fint på arbetsbänken, hur jag gör med den hänger på hur golv maskinen fungerar:)
Sätt den i taxi ner till halmstad, så löser jag problemet åt dig ;)
 
Nej, du behöver hålla fokus på bandsågar nu
 
S
Frustrator Frustrator skrev:
Sätt den i taxi ner till halmstad, så löser jag problemet åt dig ;)
Hehe, det tror jag säkert:) nu när du har städat fram mer plats i verkstan:)
 
S Skooda skrev:
Hehe, det tror jag säkert:) nu när du har städat fram mer plats i verkstan:)
Precis! Ska du sälja är jag intresserad på riktigt, men det är ju det där med frakten..

Björn Melander Björn Melander skrev:
Nej, du behöver hålla fokus på bandsågar nu
Försöker! Men alla bandsågar kommer ut i Norrtälje..
 
Frustrator Frustrator skrev:
Sätt den i taxi ner till halmstad, så löser jag problemet åt dig ;)
Halmstad? Det räcker med Kungsbacka, så blir taxin lite "billigare".....
 
Förpackningar för hörselkåpor med radio, en Wi-Fi accesspunkt och en krysslaser på ett fönsterbräde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Idag blev det nya hörselkåpor med radio från Classe, de verkar bra, hoppade BT varianten.
Ny accesspunkt, kanske inte direkt ett verktyg men nästan. Har lite dålig täckning i uterummet då det ligger längst bort i trädgården. Har den gamla AP-LR sedan tidigare och hoppas denna är lika bra (helst bättre :))
Sedan blev det en krysslaser med. Köpte en Bosch Quigo först då den fått bra betyg, men jag ska mest använda den ute så jag gjorde en chansning och bytte mot Classes Pro modell som var på kampanj. IP klassad, längre räckvidd och lite mer finesser lockade.
Någon som provat, var 200kr dyrare än Boschen på kampanj, dubbla priset annars (999kr)? :oops:
 
Redigerat:
Jag har cocraft-lasern och är nöjd med den. Classe har ett stativ från Bosch som är ganska prisvärt. Ett helt nödvändigt tillbehör enligt mig.
 
  • Gilla
mangeroffe
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag har cocraft-lasern och är nöjd med den. Classe har ett stativ från Bosch som är ganska prisvärt. Ett helt nödvändigt tillbehör enligt mig.
Vad bra att du gillar den, tyckte den var saftigt prissatt och hade nog valt annat märke till ordinarie pris. Ska kolla upp stativet, antar att den måste vara i samma höjd som där man vill ha linjen? Hur upplever du den i solljus, funkar det eller är det en 'skymningslaser'?
 
Ja, man måste ha lasern i den höjd man vill ha en horisontell linje. Jag har hittills bara använt den inomhus, men jag ska lägga lite markavlopp senare i sommar så då får jag testa lite mer. Det finns en mottagare till den om man behöver bättre räckvidd/synlighet.
Precisionen är (iallafall på papperet) bättre än 'märkeslasrarna' i motsvarande prisklass. Det var därför jag valde just den
 
useless useless skrev:
Ja, man måste ha lasern i den höjd man vill ha en horisontell linje. Jag har hittills bara använt den inomhus, men jag ska lägga lite markavlopp senare i sommar så då får jag testa lite mer. Det finns en mottagare till den om man behöver bättre räckvidd/synlighet.
Precisionen är (iallafall på papperet) bättre än 'märkeslasrarna' i motsvarande prisklass. Det var därför jag valde just den
Har montering av altanräcke, bygge av högt staket och stensättning av uteplatser som kommande arbeten där jag tänkt att den kan vara till nytta.
Med den här sommaren är det kanske onödigt att oroa sig för solsken iaf ;)
 
S
S Skooda skrev:
Japp den står i mitt garage, kunde inte låta bli att köpa den för det priset. Jag behöver byta till en moderna 3fas handske först, sen kan jag gå genom den lite noggrannare.

Den jag köpte av dig står fint på arbetsbänken, hur jag gör med den hänger på hur golv maskinen fungerar:)
Då är handsken bytt och maskinen går tyst och fint, alla drev finns också:)

Pelarborr med bytt handske, träbit, metallspån och uthuggna cirkelformer samt drev i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
iSnobben och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.