Svar:Mellan
Att ta i en Black&Decker, är som natt och dag, i jämförelse med andra som inte räcker.
Mitt nya lilla hus och jag har båda sett yngre dar, hon -43, jag -63.

Vi saknar verkligen allt vad nymodiga verktyg heter. Då arsenalen mest består av hammare och spik och tång, är vi båda i behov av bra hjälp, som oss nu omhand tar när vi ser fram mot nya byggartag.

Precis allt ligger framför oss och vi önskar självklart att uppgradera till något så fantastiskt som något utan sladd, men med bra kapacitet och hög kvalitet.
Med många år framför oss och superbra kapabla verktyg vad kan vi då åstadkomma?

Det vore verkligen läckert att få jobba med dessa härliga Black&Decker!
 
Svar: x mellan.

Motivering: vi har köpt hus för ett år sedan och nu ska vi äntligen bygga en efterlängtad altan i sommar! Då skulle det sitta fint med ett set verktyg då grejerna vi har både är gamla och opålitliga! Skulle dessutom vara en välkommen besparing för hushållskassan då pengarna rinner iväg ändå när man ska bygga!
 
Svar: X, Mellan

Motivering: Sommaren närmar sig och pappaledigheten har inletts. Ungarna ska äntligen få sin efterlängtade lekstuga färdig. Men med tre små blöjbarn och ständigt vabbande & föräldraledighet sedan hösten -14 så är ekonomin lite kantstött, så vad skulle inte komma bättre till pass än detta kit från Black&Decker?! Då blir detta projekt även något som pappsen kommer njuta av :D
 
Svårighetsgrad MELLAN

Motivering:
Hyfsat händig med små projekt,
Husflytt har min skaparlust väckt.
Nu vill jag låta mina byggkunskaper växa,
med alla dessa verktyg blir jag en lycklig skapar-häxa!
 
Svårighetsgrad mellan

Vårat och grannens gemmensamma förråd brann ner i höstas. Vi förlorade alla våra verktyg så detta paket hade kommit till bra användning för två familjer.
Vi köpte nyligen en trimmer från black and decker. Alla vertyg med samma batteri. Vad kan man mer önska sig
 
Svar: X, mellan

Är inget snickarproffs men med rätt prylar kommer man långt. Frugan har länge önskat ett skydd för den fula sopptunnan. Detta är något som jag tänkt mig utföra i sommar, med dessa verktyg i handen så kommer det att gå galant.
 
Svar: Mellan
Klart man vill ha nya verktyg. De gamla är för bedrövliga!
 
Svar: X Mellan

Grannen sa: Köp dej ett vertygssortiment från Black&Decker så att du kan jobba ordentligt!
Jag sa: Nej, nej, jag ska vinna ett paket från byggahus.se :)
Så, så får det bli!
 
Mellan

Flyttar in i mitt första hus i augusti och mycket skall renoveras närmaste åren. Den största frågan är dock vilket märke man skall välja för sina verktyg. Klokt och välja ett och sedan dela batteri och laddare för allt. Black & Decker kan vara märket för mig men det får sommaren utvisa!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
X Mellan
Min fru fick en komplett Essbox med Essve skruv i 50 årspresent som hon blev jätte glad åt fast hon visste inte att hon hade öskat en sådan... Nu fyller hon 51 år och behöver komplettera med bra verktyg som hon säkert inte heller visste att hon öskat sig..
Mvh
Mannen till en förhoppningsvis händig fru
 
Svar: X Mellan.

Motivering:
Har ett stort hus men nästan inga verktyg.
Har provat en del av black & deckers batteridrivna serie på jobbet och gillar den verkligen.
Bra och smidiga verktyg med bra batteritid, men man måste ju ha lite kvalitet här hemma också så nu är det min tur att vinna...
 
X Mellan
Min fru fick en komplett Essbox med Essve skruv i 50 årspresent som hon blev jätte glad åt fast hon visste inte att hon hade öskat en sådan... Nu fyller hon 51 år och behöver komplettera med bra verktyg som hon säkert inte heller visste att hon öskat sig..
Mvh
Mannen till en förhoppningsvis händig fru
 
svar: X mellan

motivering:
Varför just jag ska vinna detta.. Jo kanske för att vi precis har fått vår andra dotter och att det är svårt att få tiden att räcka till hemma Den här hade verkligen underlättat hemmabygget nu när man snart är igång med sommarens alla projekt! Små tjejerna ska få en stor lekställning med gunga, rutchkana, klättervägg och allt där till, terass ska byggas där jag och min sambo kan gotta oss de sena sommarkvällarna och även ett staket ska byggas då vi bor nära en 80 väg. Alla delar kommer definitivt att användas flitigt! Ett grymt sett redskap att kunna skryta med!
 
Svar: X mellan.

Motivering: Då vi mitt under renoveringen av huset från 69 blev föräldrar i mars - 16 så har renoveringen avstannat en del och vi har fått lägga pengarna på att få det beboligt. När nu nästa barn är på ingång behöver vi iordningställa minst två rum som legat i träda för barnen så de har lekplats och vi får ett eget sovrum igen. Om man kunde slippa behöva lägga pengarna på verktyg skulle resultatet kunna bli väldigt mycket bättre.
 
Svar: X Mellan
Vi skulle verkligen ha nytta av verktygssatsen när jag färdigställer lekstugan till min son.
Då vi bor på landet skulle det kunna locka lite fler vänner till honom om han hade en inbjudande lekstuga att leka i
 
  • Halvfärdig lekstuga med rutschkana på landet och byggmaterial.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.