Stort grattis önskar vi vår medlem Alekks som vinner ett stort verktygspaket från B&D. Spännande projekt ni har framför er! Hoppas att renoveringen flyter på smidigare nu när ni får hem lite elverktyg :). Grattis igen :D

A alekks skrev:
Svar: X. Mellan
Motivering:
Min fru och jag köpte en stuga för tre år sedan där säljaren var ett dödsbo. Första och enda gången vi varit på visning för något. Vi var nog en säljares/mäklares drömspekulanter. Trots att det efter tre år har uppdagats både det ena och det andra, från läckande tak som "åtgärdats" genom lite plast lagts över droppområdet ovanpå isoleringen, så det förhoppningsvis dunstar bort när det är varmt, till hemmapulad el med vanlig inomhussladd dragen till utomhusbelysning ett halvt spadtag ned i jorden (ja, vi grävde av den när vi flyttade en dåligt placerad liten buske), så är detta vårt paradis på jorden. Men med endast en väldigt begränsad arsenal handverktyg och två spädbarn senare så kom ju den där träbåten med "bara lite småfix" lite i skymundan, samtidigt som planka efter planka, list efter list och trall efter trall behöver fixas på stugan. Att slippa handjaga för att kapa upp en list med en 15-20 år gammal såg och att slippa dra i trallskruven med en halvutsliten inte helt passande stjärnmejsel skulle kännas otroligt, lika otroligt som att vinna en hel Black & Decker-arsenal!
 
  • Gilla
alekks och 1 till
  • Laddar…
Svar: Mellan
De gamla verktygen knorrar och fnyser, varje varningslampa blinkar och lyser, så Byggahus behovet är akut för med handsåg och skruvmejsel blir jag i händerna slut! Och när funktion och design ska råda, är det tryggt att veta att Black & Decker står för båda!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.