Bygga hyllplan.

Den skulle främja husfriden. VI gör ett schema för stolen, och när tonåringarna gjort sina sysslor får de betalt i hängstolstid Tänk vad många färre smutsiga strumpor, inte så höga diskberg, och lite mindre dammråttor det skulle bli! Sen kan jag förstås tänka mig att plöja en och annan sommarläsningsbok i den också. Och vila efter trädgårdsarbetet. Och dricka kaffe. Och sitta och prata i telefon i. Och … och … och …
 
Svar: Bygga hyllplan.

Det effektivaste och bästa sättet för långvarigt samarbete vid byggande av nytt hus är vila och återhämtning!
Och det är jag och min sambo bra på. Det där med att ta pauser. Och kaffe.
Vi bygger vårt egna hus och skulle verkligen vilja slappa och återfå energin i denna lyxiga loungestol!
Den blir även ett fint tillskott på altanen där vi kommer kunna få njuta av utsikten över sjön.
Den dag vi nu blir färdiga efter allt kaffedrickande.
 
Svar 1.

Väntar tillökning (idag) och denna lounge stol hade varit perfekt att sitta i på altanen i skuggan och amma bäbis o gunga till sömns Risken är väl att även sambon somnar men de är hon förtjänt av
 
Svar: bygga hyllplan.
Gungmöbler har alltid varit en döm att få äga, så att få tillbringa semestern i denna gungstol på altanen vore underbart !
 
Hej!

Svar: Alt.1, bygga hyllplan.

Motivering: Jag riktigt känner hur ljuvligt det skulle vara att vaggas lugnt, medan fåglarna kvittrar och myggen surrar. Då skulle batterierna laddas på allra bästa sätt!
 
Svar, alt 1 "Bygga hyllplan"

Denna äggformade dröm skulle passa utmärkt på vår altan på framsidan. Vår lilleman, som har svårt att somna in på kvällarna, skulle säkerligen somna sött i denna vaggande fotölj tillsammans med mamma eller pappa. Det skulle passa oss utmärkt!
Hoppas, hoppas :)
Med vänlig hälsning Frida
 
Svar:
1) Bygga hyllplan
Då jag oftast "vilar mig i form" inför olika motionslopp behöver jag en bra, snygg och bekväm stol att vila i! Denna verkar ju väldigt skön att sova sig i form i.....
 
Stort grattis önskar vi denna veckan till vår medlem Villan32 som vunnit en skön äggethängstol att pausa i. Hoppas att du får mycket njutning av den! :D

V Villan32 skrev:
1. Bygga hyllplan

Med en massiv tillbyggnad så blir pricken över i en hängstol att njuta i för en utarbetad mamma:) som har lärt sig så mycket själv under bygget/tillbyggnaden.
Allt är lätt på pappret7bygglovet men omsätta det i verkligheten är ett annat kapitel. Så när 36 ton jord kommer så ser jag framför mig en 5 minuters med kaffet gungandes. Så gör mig glad i en gungande fart.
 
  • Gilla
HElgEe
  • Laddar…
1. Bygga hyllplan.

Vore perfekt att ha på verandan för barnen att sitta och mysa och läsa i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.