Svar: Bygga hyllplan
Motivering: Perfekt till utsliten mamma när doktorn ordinerat vila, bokläsning och stickning över sommaren. Och tvillingarna lär inte vara mindre förtjusta i att få sitta i den tillsammans.
 
Bygga hyllplan.


När man hela dagen runt på jobbet kilat, ja då längtar man till vila, och i så här fin korgstol kan man ju dessutom stila.
 
Bygga hyllplan
Stolen skulle jag ställa på balkongen utanför det rum där min svårt ME-sjuke son lever, så att han kunde ta sig ut korta stunder och vaggas och lyssna på fågelkvitter lövsus och lekande barn.
 
Steg 5 är att bygga hyllplan.

En skön möbel för både inom- och utomhus, med "padda" eller bok, ett glas saft eller en öl, för barn och vuxna.
 
Svar 1: Bygga hyllplan

Då sambon är gravid skulle detta vara en perfekt möbel för henne att kunna sitta och vila i. Vi har inga sköna slappar möbler ute och det skulle verkligen behövas.
 
Svar 1, bygga hyllplan.

Kunde vara skönt att ta ledigt från bygget som nu hållit på i snart 7 år och sitta en stund i ett ägg...

/Mikael S
 
Svar: 1 - Bygga Hyllplan

Tycker det verkar så avslappnande att sitta och gunga och njuta av en drink efter jobbat i trädgården några timmar. Hoppas hoppas.......
 
Svar: Bygga hyllplan.

Motivering: vi håller precis på att ta upp hål i väggen för att bygga en altan till vårt hus! En sån här loungestol skulle vara perfekt att sitta i med vår lilla 5-månaders dotter under ljumma sommarkvällar!
 
Svar: Bygga hyllplan

Nu när vi snart flyttar in i vårt nya hus skulle jag må gott av att njuta i denna stol på altanen. Jag älskar den här typ av "stol" då man bli omsluten och kan sitta och gunga lite med en bok eller inredningsmagasin. Den skulle bli riktigt fin mot vår ljusbruna laserade panel och vita takfötter :) Lääääängtar!
 
Svar: Bygga hyllplan

Perfect timing! Håller precis på att färdigställa staketet inför höstens föräldraledighet, bara några spjälor kvar. Det kommer hålla barnen ifrån vägen. Sedan behöver pappa någonstans att sitta och vila efter allt lekande. Där skulle denna pjäs göra underverk! Nästan färdigbyggt grönt staket längs en gata med några saknade spjälor.
 
1. Bygga hyllplan

Vore alldeles underbar att ha i vår trädgård till vårt nya hus :) Tänk att sitta där o gunga lite sakta framåt tillbaka och läsa en bok.
 
1. Bygga hyllplan.
2. Min syster med familj har precis blivit med hus. Den här sköna gungan skulle få bli min inflyttningspresent. Mest för att jag är så egoistisk och vill veta att jag har något skönt att hänga i när jag är där på besök!
 
1 bygga hyllplan

Verkar kanon att sitta och gunga i när man njuter av sin välförtjänta Whiskey efter arbetsveckans slut, det kan man kalla fredagsmys.
 
1. Bygga hyllplan

Motivering:

Om jag trött i benen är, Kan jag vila mig i den här, En vacker färg som jag gillar, Kan denna göra så att jag trillar, En vacker färg med lite gung, Kommer känna mig som en kung, Tur att jag på Byggahus tittade in, Nu kanske en vinst även kan slå in!
 
Svar: bygga hyllplan

skulle passa en pensionär som älskar livet och som vill njuta av varje minut perfekt. Sitta själv och mysa, läsa, fika eller vara social. Eller kura tillsammans med barnbarnen och höra deras mysiga snack och tusen frågor att försöka svara på!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.