Vinn skön loungestol i ägg-stil till trädgården

Vit konstrotting loungestol i äggform med grå dyna på metallställning i trädgårdsmiljö.


Om du undrar hur det känns att bli omfamnad av en konstrottingmöbel så är detta de närmaste du kan komma! En riktigt skön loungestol för trädgården i ägget-stil. Låt dig gungas rofullt fram och tillbaka medan du bara myser. Denna sittfåtölj är en futuristisk möbel som sitter fast i en rejäl stålställning. Dyna ingår.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför du skulle ha nytta av en hängstol.

Fråga: Byggmax har en avdelning med bygg-guider. Vad säger Anna att man ska göra i steg 5 när man bygger hennes utekök?



1. Bygga hyllplan
X. Lasera stomme
2. Gjuta bänkskiva

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Byggmax. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Byggmax för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
KikiA och 4 till
  • Laddar…
1. Bygga hyllplan

Motivering: Precis köp radhus och är i stort behov av lite utemöbler till den tilltänkta altanen
 
"Bygga hyllplan"

Vi håller precis på att avsluta vårt uterumsbygge och har tittat på liknande möbel som är perfekt för att sitta och koppla av i med en kopp kaffe och en bok.
 
Svar 1: Bygga hyllplan
Motivering: Min sambo hade blivit såå glad över en sådan i trädgården. Å med det även jag :)
 
Svar 1 Bygga hyllplan.

Motivering: Under våren har hela trädgården runt huset varit en jordhög och kommer vara ett litet tag till pga av isolering av grunden och plattläggning det gör det svårt att vara i trädgården och slappna av. Vi har dock en liten fristad i trädgården på baksidan och denna gunga vore alldeles perfekt att komplettera nuvarande möbler med.
 
D09
Svar 1

Ser ut som ett bra komplement till sommaren/ höstens altan
 
Svar: 1 - Bygga Hyllplan

När altanen äntligen blir klara (förhoppningsvis snart) behöver vi något att fylla ut den med.. Vi har länge pratat om att när huset och altanen äntligen blir klara ska vi ha varsin sådan att sitta i!
 
Svar : 1 : bygga hyllplan.

Motiering :
Jag tappade jobbet jag hade, och har inte fått köpt någon present till min flickvän som önskar sig en sån här. Hon har kikat på en typ samma ett annat ställe, men jag skulle älska att kunna ge henne en sån här.
 
Svar 1
Längtan att få sitta i denna ljuvliga loungestolen efter ett hårt slit i trädgården skulle göra vem som helst lycklig och rofull, att få gunga och följa stolens skugga i poolen hade passat så fint på vår nya stora altan. Jag älskar designen och stolen "ägget" är min stora favorit.
 
  • Vit loungestol 'ägget' i trädgård och person med kratta bredvid höstlöv och hink.
Ja tack, en sån skulle passa perfekt i min planerade myshörna på altanen. Håller båda tummarna för vinst! ✊

Svaret på frågan är bygga hyllplan.
 
Svar 1: Bygga hyllplan
Den skulle matcha vår äggethusvagn perfekt. :)
 
Bygga hyllplan.
Skulle så gärna vilja ge min dotter och hennes blivande man denna i bröllopspresent i sommar
 
Svar 1 bygga hyllplan,

Motivering:
Med denna loungestol kan min fru under sommaren få sitta bekvämt och amma vår nyfödde samtidigt som dom båda kan följa pappas altanbygge! Och när kvällen råder, så kan pappa ta över den och få vila lite efter en hård arbetsdag. :)
 
Svar: 1 Bygga hyllplan

Denna loungestol passar perfekt för högläsning av sagor ute i det fria med barnen. På kvällen blir den en välkommen viloplats för slitna småbarnsföräldrar! :D
 
harry73
Svar 1

Egentligen har vi redan supersköna loungestolar och hängmattor. Och fina träd att hänga dom i :)
Loungestolar och hängmattor hängande mellan träd i en trädgård.
Men ibland vill man sitta på uteplatsen eller mitt på gräsmattan, och då skulle den sitta fint.
 
  • Gilla
Chrissofsweden
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.