Det finns ett liknande kitt på Biltema med :)
 
K
Tackar, hade rätt på både dyrt och behändigt :D Sån får det bli när det skall läggas plattor!
 
Började rivningen av all Masonit på väggar och tak. Hittade en fin dörr som någon har fasat av lite ovarsamt. Dock hittar jag inget hål för handtaget, så jag kan inte öppna och se vad som finns på andra sidan...

Gammal dörr utan synligt handtag i riven interiör med exponerade träväggar och isolering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jerpa och 1 till
  • Laddar…
Börjat inhandla material inför sommarens köksrenovering. :)
 
  • Gilla
Biggie
  • Laddar…
Försökt sätta gips, mest pillat spacklande sambo i rumpan dock!
Person med tatuerad arm framför partner som spacklar en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
KjellTimell skrev:
Tackar, hade rätt på både dyrt och behändigt :D Sån får det bli när det skall läggas plattor!
Väldigt smidiga när man jobbar med större plattor, de jag lägger i hallen är 32*62,6cm. Använder fortfarande kryssen för att få fogbredden rätt, easy level ger bara 1,2mm fog.

Installationsprocess av stora plattor på golv med nivelleringssystem och spacers.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
KjellTimell
  • Laddar…
useless skrev:
Började rivningen av all Masonit på väggar och tak. Hittade en fin dörr som någon har fasat av lite ovarsamt. Dock hittar jag inget hål för handtaget, så jag kan inte öppna och se vad som finns på andra sidan...
Narnia?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 4 till
  • Laddar…
Kl är 8 och jag har redan hunnit samma sak som igår och dagen innan dess. Svurit över gammalt enrörsystem. Tredje gången gillt idag?

I förrgår satt kopplingarna fast som jag behövde jacka på för att flytta elementet i samband med badrumsrenovering

Igår drog jag sönder kopplingen och fick köpa en ny (dock inte den kopplingen som satt på stammen tackolov)

och idag får jag inte upp någon värme i uppledningen (men glad att jag kollade innan jag gjöt igen golvet....
 
Redigerat:
Typ gråtfärdig av lycka.. så himla trött. Nu kan tjejerna åtminstone flytta in. Bara ett draperi, fönsterfärg och elementet kvar.
Renoverat rum med vit dörr, ljus panel och tapet med blommotiv, nästan färdigställt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 21 till
  • Laddar…
Chrissofsweden skrev:
Typ gråtfärdig av lycka.. så himla trött. Nu kan tjejerna åtminstone flytta in. Bara ett draperi, fönsterfärg och elementet kvar.
J*klar va snyggt det blev!
 
S
Håller med!
 
Städat källaren och dammsugit ihjäl så många spindlar att jag borde fixat ösregn i tre dagar för hela syd och mellan Sverige, södra Norge samt Danmark och kanske även norra Tyskland, Polen och Nederländerna ;)
 
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
S
Träveranda med två dörrar, takpannor, filt och sopkvast på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Själv har jag bytt panel på en dörr på landet hos mor och far efter 34 års slitage.
 
Hyltran från Veglemyren skrev:
Städat källaren och dammsugit ihjäl så många spindlar att jag borde fixat ösregn i tre dagar för hela syd och mellan Sverige, södra Norge samt Danmark och kanske även norra Tyskland, Polen och Nederländerna ;)
Tack för det. Regnet behövs!
 
Hyltran från Veglemyren skrev:
Städat källaren och dammsugit ihjäl så många spindlar att jag borde fixat ösregn i tre dagar för hela syd och mellan Sverige, södra Norge samt Danmark och kanske även norra Tyskland, Polen och Nederländerna ;)
Bra om det regnar lite i veckan när det ändå är jobb. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.