Hej.
Nya här på forumet...  vi bor nu i ett Myresjöhus hus byggår 90, men blivit sugna på att bygga nytt och då har vi hittat detta, Lösvirkeshus i Borås AB. Är de bra? Jag hittar ingen hemsida på nätet, men de har kanske ingen.
 
Är det ingen som känner till nått om dom, byggt nått hus eller så?
 
Kjell-Åke på Lösvirkeshus är en klippa på trähus..

Har flera kompisar som har köpt av honom,alla är skit
nöjda...
Ett klart bättre val än ett husföretag,ni kan rita själva,följa bygget hela vägen,ändra under tiden utan allt för stora kostnader,framförallt så har ni en personlig kontakt som inte gör sig osynlig om något går fel...

 
Låter himla bra. Han jobbade ju på Myresjöhus när vi byggde 89. Men att stå själv är ju ändå annat. Så då kör vi ;D. Nu ska det letas hus... men vad... ???
 
Var hittar man Lösvirkeshus i Borås AB?

Hemsida?

Telenummer?

Tacksam för svar
 
De har tyvärr ingen hemsida :( Jag pratade med Kjell-Åke om det i måndags när vi träffade honom, jag erbjöd mig fixa en mkt enkel gratis men... vi får se. Telefonnummer är
Kjell-Åke
Lösvirkeshus i Borås AB
Tfn 0703-750655
alt 033-102637
 
Solana: Var har ni tänkt att bygga??

Stig Gustavsson har ju 40 st nya tomter i Björvik,Sandared som skall stå byggklara till sommaren 2005.
 
Det är just där ;D. Vi bor nu i Sjömarken.
 
Ring Stig,tror tomterna börjar på 500.000 kr inkl. VA och vägavgifter...

Sjömarken är ett himla trevligt ställe,trivs kanon ;D
 
Telenummer till Stig? Du kan maila om du vill eller svara här.
Börjar på 500 å slutar på...  vad tror du?
 
Pratade med Stig förra veckan,det är hans fru Annika som håller i det hela,du når henne på 033-136160..

Stig pratade om cirka priser,alltså inget 100% klart..
Från 500.000 till 1 mille för sjöutsikten...
 
Vi försökte nå han idag för att köpa tomt där. Nu gäller det att vara snabb, missade sjöhagstomterna :)

Frågan är om man är bunden att köpa ett hus av just han?

 
Om jag har fattat det rätt så bygger Lösvirkeshus i Borås AB hus efter var och ens önskemål. Jag vet också att Myresjöhus kommer att "få" 15 tomter där uppe på Björvik. Det känns som att komma upp på "världens tak" där uppe på berget i Björvik. :D
 
Stig kör grävmaskin,alltså inga problem att bygga vad man vill.
 
Solana: Blev lite avis,jag trodde att jag låg högst ;) ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.