jag var och hälsade på farbrorn som sålde ovanstående maskin.
Kan rapportera att den är såld. Så man behöver inte göra sig besväret att ringa om den, eller besvära honom för den delen.
 
Som jag nämnt tidigare i denna tråden så fick jag hem en defekt Kärcher dammsugare från Granngården. Idag kom den nya och jag kan konstatera att den har liknande skada på samma stället, såhär ser det ut :

K1haGS8.jpg
http://i.imgur.com/K1haGS8.jpg
OA1hAbL.jpg
http://i.imgur.com/OA1hAbL.jpg
DkBum0U.jpg
http://i.imgur.com/DkBum0U.jpg

Får se vad som händer nu men enklast hade varit att bara få en ny nederdel av Kärcher.

Så 2 enheter, liknande fel så ni bör definitivt kolla lite närmare på era.
 
snowjim skrev:
Som jag nämnt tidigare i denna tråden så fick jag hem en defekt Kärcher dammsugare från Granngården. Idag kom den nya och jag kan konstatera att den har liknande skada på samma stället, såhär ser det ut :

[bild]
[länk]
[bild]
[länk]
[bild]
[länk]

Får se vad som händer nu men enklast hade varit att bara få en ny nederdel av Kärcher.

Så 2 enheter, liknande fel så ni bör definitivt kolla lite närmare på era.
Det där såg ju inte så kul ut.
Min ligger i kartong fortfarande.
Påverkar skadan funktionen på sugaren på något sätt?
 
  • Gilla
mbense
  • Laddar…
Raskus skrev:
Det där såg ju inte så kul ut.
Min ligger i kartong fortfarande.
Påverkar skadan funktionen på sugaren på något sätt?
Nja, det beror på, tänker man använda hjulen så är den helt klart försvagad i plastet runt främre hjul men ska den bara stå stilla så lär det inte ha någon betydelse.
 
Köpte också den sugaren, packade upp och satte i hjulen dag 1. Inga problem med plasten för mig.
Dessutom har den släpats runt i snitt 1-2 ggr per vecka sen dess o inga problem för mig.
 
Jag är besviken på utvecklingen av denna tråd sedan uppdelningen diskussionstråd/länktråd.

Länktråden är stendöd och här finns det inte längre någon som vågar skriva "Nej, är det inte dags att återgå till tips"

Jag önskar mig en återgång till hur det var. En gemensam tråd med tips som tillåter en viss diskussion.
 
  • Gilla
hus520 och 17 till
  • Laddar…
nimhed skrev:
Jag är besviken på utvecklingen av denna tråd sedan uppdelningen diskussionstråd/länktråd.

Länktråden är stendöd och här finns det inte längre någon som vågar skriva "Nej, är det inte dags att återgå till tips"

Jag önskar mig en återgång till hur det var. En gemensam tråd med tips som tillåter en viss diskussion.
Håller med! Även om det blev en hel del off-topic notiseringar, så är det mycket sämre nu i och med bristen på tips.
 
Håller med föregående!
 
Det är ju enkelt för den som håller i trådarna att räkna fram hur antal tips har påverkat. Man får dock tänka på att vissa perioder ger mer erbjudande än andra.
 
Ja även jag som startade tråden engång, med goda avsikter för att främja vårat intresse i prisvärda verktygsinköp, tycker det trappat av med den goa livligheten det var tidigare. Tips & diskussion i go blandning.
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
E
Man gör väl som man vill. Det värsta som kan hända är väl att länken man lägger upp i den här tråden blir flyttad till den andra tråden.
 
Instämmer med nimhed.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.