Biltemas och Julas håller i evigheter! Det är två gånger per år du skall dra 40st muttrar/skruv. Jag hade Julas i 8år, gav den till grannen som kört vidare med den i två och vi båda har säkert bytt på min 3bilar/gång. Den har inte ens behövt byte av kol på 10år. Blir det ens 10kr/bil hittills?
 
V
Mycket OT.......
Skapa en ny tråd vet ja!!
 
Vi kör ett nytt grepp för att försöka få struktur och bättre överblick i trådarna med tips om verktyg till bra pris.

I denna tråd, länktråden, samlar vi länkar med tips och verktyg till bra pris. Nytt eller begagnat, nätbutik, fysiskt butik, inrikes/utrikes etc. Till länken krävs en kort beskrivning av vad det är du tipsar om. Du får gärna också nämna pris, visa en bild och lägga till övrig info som du tycker är relevant. Klistra inte in stora mängder text/bilder etc från länken - kort info här i tråden, den som är intresserad får mer info via länken.

All diskussion om detta tas i systertråden "Tips om verktyg till bra pris - Diskussionstråd" https://www.byggahus.se/forum/verkt...om-verktyg-till-bra-pris-diskussionstrad.html. Där kan du, gärna länkandes inlägget i denna tråd, diskutera ett aktuellt tips från denna tråd.

Denna tråd skall vara fullständigt fri från alla typer av frågor och diskussioner.
 
Redigerat:
  • Gilla
Pysslarn och 7 till
  • Laddar…
Nytt upplägg för tipstrådarna!


Vi kör ett nytt grepp för att försöka få struktur och bättre överblick i trådarna med tips om verktyg till bra pris.

I denna tråd, Diskussionstråden, diskuterar vi de tips som länkas i systertråden - Länktråden https://www.byggahus.se/forum/verkt...0-tips-om-verktyg-till-bra-pris-lanktrad.html. Här är det fritt fram att ställa alla typer av frågor kring de länkade tipsen!

Länkar till nya/andra tips tas i länktråden.

//Mod
 
  • Gilla
Alko och 13 till
  • Laddar…
Fairlane
Kärcher WD6 Premium för 1799:-. Inte lika bra som erbjudandet från Granngården nyligen, men ändå rätt bra rabatt mot ordinarie pris.
 
Redigerat:
Även DDF456 (vit) med 3 batterier 4,0Ah (trots länktexten):
https://www.bauhaus.se/skruvdragare-makita-ddf456m3wj-18v-utan-batteri.html

Jag rekade det paketet häromdagen till en kompis som är nyinflyttad i ett renoveringsobjekt, och specifikt ville ha ett bra startpaket som man sedan kunde köpa till andra maskiner till. Börjar ångra mig lite nu, borde rekat det där kittet med både slagskruvdragare och vanlig. Fast batteri och naken maskin kostar å andra sidan nästan samma. Svårt med alla val.
 
Bra initiativ!

Går det att klistra ett inlägg i toppen av en tråd?
För annars så tror jag det snabbt kommer glömmas bort =)
 
Mycket bra. Äntligen. En klistrad tråd om erbjudanden och tips på bra priser och en annan klistrad tråd där det är fritt fram att diskutera och fråga om de olika fynden som tipsats om i den klistrade fyndtråden.
 
AXS
Går det bra att fråga om verktyg till bra pris?

Söker Bosch GOP multicutter till bra pris, någon som vet varifrån?

Behöver inget batteri, men tillbehör är plus.
 
Finns inte den i både 10.8V samt 18V?
Vilken är det du tänker på?

Jag köpte min 10.8V från england i ett kit.
 
AXS
10,8v.

Borde köpt kit direkt, men nu har jag redan flera andra delar och batteri/laddare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.