-RB- skrev:
Jag tror att jag behöver en fogsvans till. Inte kan man ha för många, väl?
Inte av den här kalibern iaf. :)
Sjukt prisvärd anser jag.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Haha ja alltid kan rosa reta någon :)
 
Mikael_L
Jag går ju däremot omkring med en rosa morakniv ifrån XL-byggs rosa-bandet-kampanj.

Jag är dock nästan lite besviken över att den nästan aldrig kommenteras. :|

Det kan ju möjligen vara så att många vill, men biter ihop.

Det kan ju också vara så att folk i denna bransch faktiskt har mognat en del, jag hoppas på det sista. ;)
 
  • Gilla
thomasloven och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Jag går ju däremot omkring med en rosa morakniv ifrån XL-byggs rosa-bandet-kampanj.

Jag är dock nästan lite besviken över att den nästan aldrig kommenteras. :|

Det kan ju möjligen vara så att många vill, men biter ihop.

Det kan ju också vara så att folk i denna bransch faktiskt har mognat en del, jag hoppas på det sista. ;)
Det beror väl på vilken bransch, i många kan det nog anses lite hotfullt att bära kniv alldeles oavsett dess färg.
 
Haha, ja jag tror det skulle väcka viss förvåning på kontoret "open carry"-kulturen är inte så väl utvecklad här.....
 
K-rauta har 20-50% på vissa varor nu när dom firar 20 år. Kan bli en bra deal att prismatcha på Bauhaus och få ytterligare 12% på det priset 😊
 
Husägaren87 skrev:
K-rauta har 20-50% på vissa varor nu när dom firar 20 år. Kan bli en bra deal att prismatcha på Bauhaus och få ytterligare 12% på det priset 😊
Tyvärr krävs det minst 30% för att bara nå ner till Bauhaus priser.
 
Min dammsugare från granngården är nu upphämtad av dhl och påväg till mitt utlämningsställe (y)
 
Lexington skrev:
Min dammsugare från granngården är nu upphämtad av dhl och påväg till mitt utlämningsställe (y)
Samma här, fick SMS innan idag! 👍🏻
 
Surt att man missade, grattis till er som gjorde klippet!
 
Jag har dock fortfarande inte fått någon orderbekräftelse via mail, och på Granngårdens hemsida står ordern fortfarande som "behandlas".
 
Jag fick aldrig bekräftelse via mejl, och har inget konto så har inte kunnat se där. Men fick sms idag om leverans imorgon.

Snyggt! 599 inkl leverans måste ju kosta Granngården en del...
 
Samma här, SMS från DHL (Numret går dock inte att spåra) och ingen statusändring från Granngården. Det udda är att jag beställt för att hämta på utlämningsställe, men adressen de skickar till är inte min och verkar inte vara något ställe som har utlämning av paket :|
 
13th Marine skrev:
Samma här, SMS från DHL (Numret går dock inte att spåra) och ingen statusändring från Granngården. Det udda är att jag beställt för att hämta på utlämningsställe, men adressen de skickar till är inte min och verkar inte vara något ställe som har utlämning av paket :|
Numret i mitt SMS går att spåra här:
http://www.servicepointinrikes.se/Spårapaket/tabid/495/Default.aspx

Adressen är till mitt uthämtningsställe på "Circle K"
 
  • Gilla
snowjim
  • Laddar…
Har också fått SMS men av någon anledning så ska de nu plötsligt leverera till en helt annan adress än där jag bor trotts att det stod rätt i första SMS:et och rätt i order. Har provat ringa dem men Granngården är allt annat än enkelt att komma i kontakt med, blir ner kopplad hela tiden. Så jag har skickat ett mail så får vi se, mycket möjligt att adressen spelar mindre roll så länge som det är rätt stad(efter som jag valt uthämtning).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.