H
Dizzy84 skrev:
"Mina"? 😛
Japp, men jag har inga kvar att sälja. Jag köpte inte fler för att tjäna pengar eller för att få min "gratis". Jag tycker inte att man behöver tjäna pengar på allt man gör.
 
(y)
Tycker det är märkligt att den invändningen kom upp, att man behöver mer än en grovdammsugare må vara kontroversiellt men inte på detta forum väl?
 
nanowire skrev:
(y)
Tycker det är märkligt att den invändningen kom upp, att man behöver mer än en grovdammsugare må vara kontroversiellt men inte på detta forum väl?
Vilken invändning?
Svara gärna med citat för inte var det min "glada-gubbe-med-utsträckt-tunga" som uppfattades som en invändning?
 
H
nanowire skrev:
(y)
Tycker det är märkligt att den invändningen kom upp, att man behöver mer än en grovdammsugare må vara kontroversiellt men inte på detta forum väl?
Jag vet inte om jag har skrivit något tokigt (igen :) ), den jag köpte extra har min granne köpt för 600kr. Så jag har jag har en kvar till mig själv.

Vill något köpa den så är den till salu för 2500kr + moms + frakt + tårta :)
 
hus520 skrev:
Jag vet inte om jag har skrivit något tokigt (igen :) ), den jag köpte extra har min granne köpt för 600kr. Så jag har jag har en kvar till mig själv.

Vill något köpa den så är den till salu för 2500kr + moms + frakt + tårta :)
Nej, det är jag som sprang vilse i namn och citat träsket. 😛

Ni får skylla på Nimhed som fintade bort mig! 😝
 
F
Nu har jag också hämtat ut min sugare. Kudos till Granngården!
 
Granngården tycker säkert ni suger!
 
DennisCA skrev:
Granngården tycker säkert ni suger!
Det kan vi inte ta någon hänsyn till
 
Sluta skryt om er billiga dammsugare nu. Man blir förbannad. :p
 
  • Gilla
toolman77 och 3 till
  • Laddar…
Liter lagom bittert vill jag bara be er att hålla ert till ämnet och inte strö salt i såren på oss som (numera) har mailbevakning på tråden :D
 
Har egentligen inget behov av en ny grovis men lite avis på att jag såg detta ett halvt dygn för sent för att få en väldigt billig upgrade! Nåväl, you snooze you loose..
 
Skickar upp en förfrågan här om det är okej: Jag söker en prisvärd cirkelsåg. Tänkt användning är utesnickerier typ trall & lekstuga samt i närtid en klädd sänggavel. Bordscirkelsåg och sänksåg har jag för låg nyttjandegrad på för att motivera köp.

K-Rauta säljer en sladdmakita för 900, kan det vara något? https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/...cirkelsågar/cirkelsåg-makita-5604r-950w-165mm

Har batterier till Makita 18V men undrar om merkostnaden för batterimaskin är försvarbar för min ganska stationära användning?
 
Jag sålde min 5604R då jag bara körde batteridrivna eller sänksågen. Om merkostnaden är värt det för din del kan ju bara du svara på.
Det är ingen dålig såg alls som du kollat på.
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
Nu börjar denna tråden bli lite väl ot. Får väl kanske skylla mig själv som la in tipset om dammsugaren, som jag förövrigt inte fått än :rolleyes:
https://www.netonnet.se/art/hemhush...dium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse
Där har du hitachi-c6bu2 till skapligt pris. Har aldrig provat denna själv men den brukar lovordas här på forumet. Ot så hade jag köpt en batterimaskin om du redan har batterier och laddare.
 
Tack för svaren! Har faktiskt provat den länkade hitachin och gillar den men köpte makitan nu på chans. yolo!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.