Slangen till vänster ser också liten överbockad ut.
 
Passar inte klockrent i den här tråden, men jag visste inte var jag annars skulle lägga den. Tydligen har Classe grävt upp dessa uttag någonstans. En enklare förklaring är att deras förpackningsdesigners inte är så bra på engelska, men det är inte lika roligt.

IMG_20160620_151901.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
davidgp
  • Laddar…
hsd
???
 
jonmo skrev:
…förklaring är att deras förpackningsdesigners inte är så bra på engelska, …
Den kommentaren tarvar en förklaring. Vad menar du?
 
Antar att han menar att de skrivit unearthed istället för grounded på förpackningen
 
tommib
Fast det är inte fel. Det är faktiskt ett helt korrekt sätt att skriva.
Jag funderade på om det var Flush Mounted som var problemet men även det tror jag är helt korrekt i denna applikation. Jag ser faktiskt inget fel alls på engelska men jonmo kanske kan upplysa oss...
 
Ohne Masse är galet men det är ju riktigt konstig engelska också. :)
 
  • Gilla
Ragnar_AT
  • Laddar…
Brittisk respektive amerikansk engelska …
 
  • Gilla
Ragnar_AT
  • Laddar…
Jag sökte för slarvigt, för i normala fall betyder unearth att gräva upp. Men jag kanske får ta den här på skämskontot, för när jag söker lite mer inser jag att det går att använda earth istf ground.

Vänner, jag ber officiellt om ursäkt. Det krävs normalt en stor man för att erkänna att han har fel, men ni får hålla tillgodo med mig den här gången.
 
  • Gilla
ricebridge och 4 till
  • Laddar…
Jag hittade inget fel på engelska, men jag tycker "infällnad" är fel. Det heter väl "infällning" ?
 
Mer korrekt Svenska hade varit att skriva " Vägguttag för infällt montage/montering."
 
  • Gilla
b_hasse
  • Laddar…
A
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Installationen av spishällen i köket från 1998. Undra om "hole in one fanns" -98😂 :rolleyes:
 
Är detta ett exempel på varför det heter HEMPULARE? :thumbdown:
 
Typiskt snickare!
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
VikStri skrev:
Undra om "hole in one fanns" -98😂 :rolleyes:
Fanns åtminstone redan -91, vet inte när de kom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.