L
2) 30 cm

Vi behöver den.
 
Rätt svar är 2: 30

Min fru planterar mer och mer buskar, fruktträd och olika grönsaksodlingar i trädgården.
Men hon tänker aldrig på att det blir problem för mig att klippa gräset runt alla dessa.
Så en batteridriven trimmer skulle verkligen underlätta all kantklippning som nu behöver göras :) !!!
 
Rätt svar är 2: 30

Våran baksida på tomten är väldigt vildvuxen och svår att klippa med vanlig gräsklippare.
Med denna så kan jag ta bort det värsta innan gräsklipparen tar vid.
Dessutom så kommer den till användning för finliret runt buskar och träd på framsidan.
Man ser också väldigt cool ut när man använder den vilket är ett plus :) !!!
 
2. 30 cm skärbredd

Gräs! Vad mer behöver jag säga?
 
Svar : nr 2 30
Med en stor tomt som är både trädgård, park och vildmark krävs en batteridriven röjsåg med lite styrka för att hålla hallonsnår, högt gräs och sly stången. Gräsklippare och grästrimmer är också ett måste, men de klarar inte de robustare partierna av tomten. Jag har tills nu använt handkraft för att få bukt med växtligheten, men en maskin skulle göra underverk på bråkdelen av tiden tror jag
 
2. 30

Robotgräsklipparen tuggar i sig sitt gräs.
Kan inte riktigt komma så nära.
Det här var ju en riktig fadäs.
Nu behövs trimmas runt kanten min kära!
 
2) 30 cm

Vår bensindrivna trimmer är hopplös att jobba med och känns inte särskilt miljövänlig, vilket leder till att trimningen inte blir gjord alls. Med en bra batteridriven trimmer skulle vår trädgård snyggas upp betydligt!
 
Rätt svar är nr 2 (30)
Varför ska jag vinna ? Jo jag är en 18 årig grabb som precis börjat med förhandsbesked för att stycka av en tomt och börja bygga mitt dröm hus !
Och de skulle hjälpa enormt med en trimmer som kan ta ner alla taggbuskar på tomten samt gräs och sly !
 
30
Som kolonilottsägare är det alltid en kamp med gräset då gemensamma gräsklippningsverktygen sällan går att använda mer än på våren, sedan är de slöa och misshandlade.
En batteridriven trimmer hade varit ett stort lyft för mina 100kvm
 
Svar 30. Då vi precis tagit ner 25 meter granhäck så behöver jag något kraftigt för att hålla tillbaka vildhallonen och slyt som förväntas ta över området om jag inget gör.
 
Svar: 2 (30)

Utifrån barnens allergier håller vi på och sanerar hela hushållet och trägården från allt som avger avgaser och innehåller gifter. En bra batteridriven trimmer skulle vara ett välkommet tillskott.
 
Svar: 2: 30

Vår trädgård är omgärdad av skog på tre sidor. När vi flyttade in växte sly direkt utanför vår tomt och detta sly formligen lade sig ned över vår tomt! Efter mycket slit är detta nu mestadels röjt men det är en ständig kamp att hålla detta borta En miljövänlig trimmer skulle göra underverk för oss. Vi hoppas få njuta av en fin tomt som förberetts med hjälp av ett riktigt verktyg istället för som tidigare med häcksax och sekatör. Jag tror det kan bli en riktigt fin gräsyta om vi får chansen att se över den mer kontinuerligt, för att inte tala om områden runt träd och buskar på tomten!
 
Svar 2 : 30
Har en trimmer med sladd som är helt hopplös och gå om kring med .
Man trasslar ihop sig eller så är sladden för kort eller så hoppar den ur .
Sen är jag med i en discgolfklubb och där är det alltid sly och växter som ska trimmas på några hektar .
Så denna maskin skulle minsann få jobba .
 
svar: 2. 30

Min mamma och hennes gubbe skulle behöva denna till sin trädgård. dom har såpass stor trädgård och en massa grejer som man behöver använda en trimmer till.


bloodsband@live.se
 
Orientexpressen
2. 30
Trädgårdsarbete är roligt och gör så att jag mår bättre i kropp och själ, men inte när blir så mycket att jag inte hinner med.
En trimmer som gör jobbet enklare och snabbare utan att tortera min redan onda rygg är något som jag verkligen behöver. Eftersom den är batteridriven blir mina grannar (och jag) glada då den inte förpestar luften. Grönt är skönt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.