2. 30

Jag har kört sönder tre stycker bensindrivna trimmers/röjsågar (av tveksam kvalitet). Med 54000 kvadrat tomt så är det dags att pröva något nytt, och kanske batteri är tillförlitligare.
 
Rätt svar 2. 30cm

Med en Tomt på 5500kvm så kan jag inte med självförtroende säga att jag vunnit kriget mot ogräset än. Men med denna maskin skulle det här kriget kunna ta en kopiös vändning. och mitt svar skulle se helt annorlunda ut.
 
Svar: 2. 300 mm

I år fick jag åter igen välja bort inköpet av trimmer pga andra prioriteringar så snälla låt mig slippa klippa gräskanterna med sax i år igen!
 
Svar 2

Är så fruktansvärt trött på trimmern som säljaren på Bauhaus lurade på mig. En Bosch med plastknivar skulle ju vara SÅ bra. Icke. 4-5 knivar per gång går det åt. Skulle behöva något bättre. Om inte annat så för blodtryckets skull.
 
2. 30 cm

Gillar miljötänk och gillar inte sladdar i trädgården
 
Svar 2
Har en stor vildvuxen trädgård bredvid en kyrka och kyrkogård så det direkt olämpligt att svara så mkt som jag behöver göra idag för att få igång min gamla högljudda å avgasstinkande 2-takts trimmer.
Tror alla i omgivningen skulle uppskatta om jag körde batteridrift :)
 
Rätt svar är alternativ 2: 30cm
Batteridrift är frihet, miljövänligt och tyst.
Min sladdtrimmer havererade och nu har den stinkand och höljudda bensintrimmern också havererat, tack för det!
Jag var en illa sedd kedjehusgranne med en rykande och vrålande bensinmotor. Batteridrift är framtiden!
 
2. 30cm.

Med en tomt som påminner om Alperna har vanlig gräsklippning/trimning blivit mer spännande än det behöver. Med en batteridriven proffstrimmer kan jag koncentrera mig på gräset istället för att klänga mellan alptopparna för glatta livet.
 
Svar 30. Motiveringen: en väldigt välbehövlig pryl till våra slänter som förhoppningsvis ska få några grässtrån. Å hur ofta önskar sig en tjej en trimmer? :) Hoppas på vinst.
 
Jaana Malmberg
Svaret är 2: 30. Vi har en stor tomt och sladd fungerar inte om man ska komma åt. Den här skulle vara perfekt! Lika snygg som behändig!
 
2. 300mm

jag är rädd för bensintrimmers, låter som en krallig med batteri passar bra!
 
Svar 2.30 cm
Jag har köpt flera batteridrivna trimmers som varit för klena, man blir bara irriterad. Med ett kraftfullt lithiunionbatteri på 56volt är jag övertygad om att ST1210E kommer klara jobbet. För miljö och trivsel skulle jag så gärna vilja trimma batteridrivet!
 
Svaret är 2. 30 :)

Vi har en stor trädgård, som är väldigt vildvuxen och var överväxt av kirskål när vi flyttade hit. Jag har kört slut på två trimmers sen vi flyttade hit för några år sen, i min strävan att få bort kirskålen. Jag har kommit en bit på vägen, men den trimmern vi har nu är för klen för arbetet, och den är en tendens att vika ner kirskålen och köra slut på batteriet innan jag hunnit mer än i bästa fall halva trädgården.

Det märks viss skillnad på när jag började för sex år sen med att jaga bort kirskålen. Men det tar tid och kraft att försöka utarma den och det hade verkligen varit bra om vi fått en riktigt bra trimmer att fortsätta det jobbet med, så att vi bara kan njuta av trädgården och göra roliga saker :)
 
Svar: 2 300 mm, hörn, buskar, stammar, studsmattor, lekstugor sladden fastnar i allt. Många meter att röja så en eco vore toppen.
 
Svar: 2
I november flyttade vi in i huset och nu längtar vi efter att fixa i trädgården. Gräset gror och nu börjar det bli dags att införskaffa alla tänkbara trädgårdsredskap vi kan behöva. Denna skulle vara perfekt att överraska sambon med!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.