Känns inte helt seriöst för den här typen av sida:
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
granis70
  • Laddar…
Appen är totalt värdelös nu med all reklam
 
  • Gilla
hus520 och 1 till
  • Laddar…
Dejtingsajter i allmänhet och snabb.date i synnerhet är nu blockade.
 
Jobbigt med reklamen i mobilen, trist.
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
Videonisse skrev:
Jobbigt med reklamen i mobilen, trist.
Känns som att det har blivit mer reklam...
 
MB77 skrev:
Känns som att det har blivit mer reklam...
Reklamen kommer för att du inte postat något på 7 dagar, enligt vad Per skriver på föregående sida.
 
Det är väl bara inne i forumet du slipper reklamen. På första sidan är det massor även om man skriver..
 
jackt skrev:
Det är väl bara inne i forumet du slipper reklamen. På första sidan är det massor även om man skriver..
Stämmer, eller ja massor såg jag inte..
Dock är jag väldigt sällan på startsidan i appen, och även här. (webversionen).
:)
 
Hemmakatten
Nu när jag använt appen en tid så fungerar den bra. Väldigt lite reklam jämfört med datorversionen.

Dock ogillar jsg skarpt den reklam med mycket lättklädda kvinnor som flimrade förbi när jag postade detta inlägg. I datorversionen hsr det varit ganska många sådan reklamiinlägg. Sådan reklam hör inte hemma här utan är en skam för byggahus tycker jag.
 
Redigerat:
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi har blockat kategorin dejting och vi har blockat enstaka sajter som t ex snabb.date och sverige.date men dejtingsajterna är lurigare än så. Meddela gärna vilka fler dejtingsajter än snabb.date och sverige.date som vi kan försöka blocka.
 
Tre inlägg, reklam, tre inlägg, reklam, tre inlägg, reklam osv... Jag förstår att ni lever på reklam men känns det inte som att ni liksom har sålt själen till djävulen? Det förstör iaf användarupplevelsen totalt...
 
hsd
jamenvadå, det kostar att driva forum
jag måste säga att reklamen sköts bra här, den finns för de som intresserar sig för något men den är inte påträngande för oss andra
 
hsd skrev:
jamenvadå, det kostar att driva forum
jag måste säga att reklamen sköts bra här, den finns för de som intresserar sig för något men den är inte påträngande för oss andra
Det verkar som att det blir mer reklam när man inte har skrivit något på några dagar. Prova det får du se vad du tycker då...
 
hsd
Det är ju en utmärkt funktion, de aktiva premieras (y)

jag vet det är så men dagstidningarnas reklam är betydligt värre då de vrålar ut budskapet från högtalarna så man trillar ur stolen :thumbdown:
 
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Knapparna för att byta sida döljs nästan helt av menyn på min iPhone 6s.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.