Vår familj har råkat ut för att ha köpt ett fuskbyggt hus, med två småbarn och reparationer i minst 5-10år framför mig så behöver jag de bästa verktyg jag kan få tag i för att få jobbet gjort så snabbt som möjligt. En bra skruvdragare är absolut nödvändigt att ha, med bra grejer så blir jobbet så mycket roligare också :).
 
Hej
Rätt svar: 60Nm
Jag är en gammal gubbe som alltid haft hobbymaskiner och gärna vill ha en profsmaskin fixn med det mesta.
Kenneth Dahl Lindvägen 3 77230 Grängesberg hkennethd@hotmail.com 0702392124
 
Upp till 60nm

Håller på slutföra första etappen av renoveringen i källarn. Har en sladd-Ryobi sin klarar det mesta, så detta skulle sitta sin hand i handske för dottern när hon vill hjälpa till! Annars är det bra för far när han är på byggbesök och slipper släpa med egna maskiner 100mil varje gång. Ibland blir de griniga på flyget...
 
1) 60 friska Nm

2) Skulle bli jätteglad över en bra skruvdragare då jag ska bygga badrum i sommarstugan och sitter med en gammal dragare som nu är trasig... :confused:
 
Svar: 60 Nm

Med ett hus som ständigt känns som ett renoveringsobjekt så behövs det alltid bra verktyg. Detta är ett av de vi saknar. Vi har ett par halvdåligt skruvdragare och borrmaskiner, men när vi behöver lite bättre kraft så får vi ringa in pappa. Vore skönt att klara oss själva!
 
Svar: 60 Nm

För att en Milwaukee är grym och det vore en våt dröm att utöka verktygsarsenalen med denna. Plus att jag snart står inför att skruva upp sjuttioarton gipsskivor på stålreglar så en bra hjälpreda är ett måste.
 
Svar: 2. 60 Nm
Motivering: Eftersom min son och hans sambo köpt "vårt hus" som har Väääldigt många skavanker och stort behov av ombyggnad och renovering så vill jag gärna kunna hjälpa dem att åtminstone ha de bästa verktygen för detta..........och denna skruvdragare är ju verkligen ett toppen-verktyg som kommer underlätta otroligt mycket......så nu hoppas,hoppas,HOPPAS jag verkligen på att få vinna denna till dem
 
WOW! 60 Nm...

...Med 60 Nm klarar hon både gubben i garaget och mitt i resten!! Behovet alltså =O)
Men räcker det med bara en...?
 
Svar: 2: 60nm.
Jo helt enkelt för att vi har några skruvar lösa här här hemma! Ja, inte vi då, men renoveringen. Tänk va fort det skulle gå med en bra skruvdragare! Håller tummarna!
 
Redigerat:
2. 60 Nm

För att jag är en prylnörd.
 
Svar:2
Min hitachi börjar ta slut och den sista dragaren var såld på beijers kampanj så man känner sig som halv. Med en ny dragare skulle det kännas mycket bättre och nya projekt kan startas.
 
Svar: 2. 60 Nm

Hade behövt något kraftfullare istället för den maskin jag fick av svärmor i julklapp för några år sedan. Det känns ju taskigt att köpa en ny maskin men vinna en så hade samvetet mått bra samtidigt :)
 
Svaret är 2: 60 Nm

Motivering: Med ständigt nya projekt från regeringen - kommer nya innan de gamla är avslutade -, så underlättas allt av en "Riktig maskin". Kassan tillåter dessvärre bara en för en tiondel av priset. Köpte en sådan för drygt ett år sedan, med fantastiska, 2 batterier. Tur att det var två batterier, för efter dryga året, så klarar dom bara några skruvar åt gången och sedan är det otaliga timmars laddning som väntar. Har fått ärva en gammaldags borrsväng, som får tas till när batterierna laddas. Fungerar, men är krångligt att använda.
Så en maskin för 10 gånger mer men 100 gånger bättre, är melodin för mig :p
 
Svar: 2
Köpte hus i somras och har hur mycket som helst att göra, men det blir inget gjort för jag har ingen skruvdragare. För att vara säker på att ha både hus och fru kvar i ett år till så skulle jag verkligen behöva en skruvdragare så jag kan börja renovera.
 
Rätt svar 60Nm:
Vår familj har råkat ut för att ha köpt ett fuskbyggt hus, med två småbarn och reparationer 5-10 framöver så behöver jag de bästa verktyg jag kan få tag i för att få jobbet gjort så snabbt som möjligt. En bra skruvdragare är absolut nödvändigt att ha, med bra grejer blir jobbet så mycket roligare också :).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.