Hejsan,

Den har upp till 60Nm.

Min nuvarande borrskruvdragare har gett upp så jag är helt enkelt i behov av en ny. Dessutom skulle just denna vara perfekt då jag har Milwaukee mutterdragare, tigersåg, cirkelsåg samt sticksåg i M18 serien men bara ett batteri i dagsläget. Frustrerande att behöva flytta över det hela tiden. I övrigt otroligt nöjd med dessa kvalitetsmaskiner.

Mvh Esbjörn
 
Svar: 2 60 Nm

Jag har renoverat nästan hela huset och lyckats köra slut min nuvarande skruvdragare. Har precis beställt material till en friggebod och känner inte att plånboken vill ta den extra kostnaden som en högkvalitativ skruvdragare skulle innebära!

//Peter
 
Svar: 60 Nm
Just nu har Proffsmagasinet kampanj på nakna Milwaukee maskiner! Denna grymma skruvdragare med kraftfulla 5Ah batterier är en perfekt grund för en utökad maskinpark med många mycket användbara maskiner.
 
Svar: 60 Nm

Verkar vara en maskin so gjord för att göra hål för snökäppar! Tänk va skönt att slippa spettet.
 
60NM
En röd stor stark med drag i kan få vem som helst att bli sugen. Utan borsten kan man dessutom köra längre..
 
Svar 60 Nm (alternativ 2)

Fantastisk maskin med inga kolborstar. Vill ha!
 
Svar 2, 60 Nm

Just nu är behovet av skruvdragare extra stort, och jag skulle nog kunna ha en i varje hand all ledig tid jag har :) . Förutom att jag bygger ut sommarstugan och renoverar huset, är jag med och driver en slalombacke. Det är en mindre backe med 2 liftar och 3 nedfarter som vi driver ideellt för att ortens ungdomar skall ha något vettigt att göra. Så här hösten är det mycket jobb och förberedelser där och vi fixar och bygger varje helg. Det innebär att min bil ser ut som en mindre byggmarknad, eftersom jag använder mina egna verktyg överallt. Det vore skönt att kunna lämna några verktyg kvar i stugan, och eftersom skruvdragaren är det jag använder mest börjar vi med den. Hoppas jag vinner :)
 
Matzeball
Svaret är 60 Nm
Jag vill vinna för att jag åkte på en nitlott när jag köpte skruvdragare av annat märke. Den kan inte borra utan bara skruva och då med slag som inte går att stänga av. Jaeg höll på att få slag när jag förstod att den dyra skruvdragaren inte kan borra. Visst, med småborrar av bits-typ så går det men vem vill borra i metall med slagfunktion. Nu vill jag slå ett slag för Milwaukee i stället.
 
Svaret är 2: 60nm
Motivering: Har tröttnat på att få dra alla skruvar med skruvmejsel och behöver uppgradera mig lite. Dock så är träningen bra och min råstyrka i handen är enorm just nu, men med åldern som inte går nedåt precis så känner jag att det är dags att låta skruvmejseln få gå i arv till sonen.
 
Svar: 2. 60 Nm

Som ägare av egen fastighet finns det konstigt nog alltid saker som måste fixas. Inför nästa år så står uterum och nytt trädäck på att-göra-listan. Utan en bra borrskruvdragare så står man sig slätt!
 
60 Nm
 
Hej!

Svar: 60Nm

När mannen framför Timells program sitter och muttrar, vore det bättre om han ute med denna huttrar...
Då jag kan sitta i fred och njuta annars kanske detta i bråk kommer sluta....
 
Hej!

Svar: 2. 60 Nm

Med den maskinen kunde jag gå ifrån spikning av trall
 
Svar: 60 Nm.

- Inga fler lån!
Grannen har sagt i från.
Grannsämjan måste bestå,
därför är det viktigt att jag en egen skruvdragare kan få.
 
Svaret är 2:an, 60 Nm :)

Vi har så mycket kvar att renovera, trots allt vi gjort, så det hade behövts en bra maskin som håller, istället för de av sämre kvalitet vi slitit ut... Jag har lessnat på saker som inte håller!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.