Svar: 2

Alla mina skruvdragare har gått till den stora verkstaden i himlen. Nu har jag nya projekt på gång och behöver jag en ny skruvdragarkompis, och jag är trygg i att en Milwaukee inte överger mig i förtid.
 
D09
Svar 2

Jag skulle bli en bättre hemmaplare med denna maskin :)

Tror nog att jag skulle bli en bättre människa också :wow:
 
Svaret är 2: 60Nm

Jag vill arbeta med kvalitetsmaskiner och jag ska inte behöva köpa nytt varje halvår. Milwaukee`s sortiment uppfyller mina enkla krav!
 
Svar 2: 60 Nm

Har börjat riva i ovanvåningen för att renovera allt. För nuvarande använder jag den skruvdragare som min fru tog med sig in i hemmet, en no-name-maskin som inte riktigt orkar med. Jag brukar skruva in skruvarna halvvägs (den orkar inte med mer) och sedan efterdra med vanlig skruvmejsel. Insåg för ett tag sedan, när jag hjälpte en kompis och använde hans skruvdragare, att det verkligen inte är meningen att det ska vara så jobbigt att skruva.
 
Svar: 2. 60 Nm
Min gamla DeWalt har gett upp. Behovet finn när vi ska bygga en friggebod
 
Rätt svar Vridmoment: 60 Nm

Ska börja på ett par projekt nu i höst, och det vore perfekt med en ny maskin, då min lilla Dewalt maskin har packat ihop, och jag har bara hört gott om Milwaukee maskinerna.
 
Svar: 2. 60 Nm

Min otroligt skruvade personlighet behöver en likasinnad att prata med när jag är i min Åsa-Nisse verkstad. Det börjar bli långtråkigt att prata bara med mig själv...
 
Svar 2: 60Nm

Renoverar man en stor gård behöver man en rejäl maskin. Dessutom skulle en röd maskin matcha snickarbyxorna på både mig och min fru.

/Andreas
 
Rätt svar alt 2: 60 Nm.

Är mitt uppe i en badrumsrenovering och min Bosch-borrskruvdragare har lagt av. Är med andra ord en maskin kort och behovet är stort, det är fortfarande mycket kvar innan badrummet är klart!
 
Svar. 2. 60 Nm

Jag har för närvarande enbart en 10,8V skruvdragare från Bosch som jag förvisso är väldigt nöjd med, men det saknades lite kraft när man skulle dra i skruvar till köksinredning o.s.v. i tegelväggarna. Det hade varit trevlig med en grövre maskin för dessa arbeten och blått och rött passar fint ihop :p
 
Svar 2. 60 Nm stark som en liten oxe ☺

Min största grabb fyller snart 6 år och vad vore en bättre present än denna röda skönhet att bli hans följeslagare genom livets alla prövningar!!!

Kanske får även pappa låna den när han börjat i skolan, om inte annat så kanske jag kan få ha min gamle maskin för mig själv då den ofta är ute på äventyr med grabben när jag behöver den. 🔨
 
Svar: 2. 60 Nm power!

Jag vill haaaaaa, jag bygger ut, om, till, och allt som gör mitt liv lättare skulle uppskattas :)
 
Svar 2. 60 Nm.

Min gamla borrmaskin brann upp när jag blandade betong med den. Skulle vara perfekt med en maskin som orkar med det.
 
Svar:60 Nm

Min gamla flex har gett upp (brunnit upp) och jag är på jakt efter en ersättare då reparation inte är lönsamt. Även batterierna är slut Hjälper min 72 åriga mor med div underhåll i vårt barndomshus där hon fortfarande bor kvar. För mig är skruvdragare ett jätte bra hjälpmedel för just det och som det är nu saknar jag en.
 
Jag har renoverat två hus och håller nu på att bygga ett nytt. Under den tiden har jag kört slut på en blå Bosch och nu senast en De Walt. Nu är jag i akut behov av en riktigt bra skruvdragare för att kunna färdigställa vårat nya hus. Därför vill jag vinna denna kraftfulla maskin.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.