Model X tex. Men 50 mil är väl mer vanligt men det räckler ju det med
 
...buskishumor som Staffan & Christer är bannlyst
 
  • Gilla
osiris och 2 till
  • Laddar…
..när du av latet ger dig på en "lättare ytskitsrenovering" och efter 2 veckors jobb samt 45 års tapetlager ställer dig och bredspacklar
 
Det kommer en rejäl bostadskrasch nu i höst eller nästa år, men på sikt får du ändå tillbaka dina pengar med vinst.
 
Har du ingen baslåda du kan trycka upp i taket?
 
AndersMalmgren skrev:
Hur ofta kör du mer än 60 mil på en dag? Och gör du det har du nog en snabbladdare på vägen.
Ibland. 40 mil, däremot, ganska ofta, och då vill man ha lite marginaler, även när batterierna börjar bli lite trötta.

Dessutom, jag kör en Chevrolet Suburban. Det finns inga elbilar i den klassen.
 
Troberg skrev:
Ibland. 40 mil, däremot, ganska ofta, och då vill man ha lite marginaler, även när batterierna börjar bli lite trötta.

Dessutom, jag kör en Chevrolet Suburban. Det finns inga elbilar i den klassen.
Chevrolet Suburban är nog en av världens mest opraktiska stadsbilar ;)
 
  • Gilla
osiris och 1 till
  • Laddar…
Det hörs ju på namnet :)
 
Jag sålde bilen för 10 år sedan, bästa beslutet jag gjort. Hyr bil eller lånar farsans de få gånger jag behöver bil. Annars så blir det cykel eller Uber
 
AndersMalmgren skrev:
Jag sålde bilen för 10 år sedan, bästa beslutet jag gjort. Hyr bil eller lånar farsans de få gånger jag behöver bil. Annars så blir det cykel eller Uber
Hur klarar ni renovering utan bil? Beställer ni allt med hemleverans? Gäller att inte glömma något då.. :p
 
Farsan och jag bygger ju ihop, vi åker i hans bil gemensamt och handlar. Eller så handlar han själv. Har en liten tabb på 150 000 som jag är skyldig honom :p
 
Mmmmm, när det finns fungerande kollektiv trafik och allt är inom gång/cykelavstånd. :confused: (Vilket det inte gör sisådär 25 mil norr om tullarna) Fast jag såg faktiskt en buss i söndags :)
 
kontorsråttan
osiris skrev:
Det är intressant att det provocerar så många människor att vissa bor i lägenhet i vår huvudstad och trivs med det...
Jag gillar att folk vill bo i stan, ju fler desto bättre.


... för då får jag det fortsatt lugnt och skönt där jag bor, för tänk om alla ville bo som jag, vilken trängsel det skulle bli där jag bor, och jag bor där jag bor för att det är lugnt och skönt, nästa folktomt.

Så fortsätt att gilla att bo i lägenhet i city!
 
  • Gilla
OskarJ
  • Laddar…
Och sedan tar du pendeln in på lönefredagen för att hänga på Golden hits...
 
D09
När den enda älgen barnen sett var på besöket i Slottskogen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.