nissenhj skrev:
Du har inte funderat på om det är så att det kan vara något hårdvarufel på den eftersom vi är många som inte har dessa problem?
Förstår att det inte är kul att skicka iväg den nu.
Nej, det har jag inte gjort, men som näste användare sa så kanske det är så.
 
peternicklas
Ryssi skrev:
Nån som har pratat med supporten angående mjukvara till 794?
Kommer de någon?
Det kommer en uppdatering till 794E rätt snart. Den är just nu ute på betatest.
Skulle tro att den kommer innan månaden är slut.
 
  • Gilla
Henke2 och 3 till
  • Laddar…
Märkligt när jag vill hämta min uppdatering v0.92 till Landroid M800 den med silverkåpor på hjulen. Det enda som händer är att det kommer upp en popup ruta där det står att "Landroid kan inte identifieras kontrollera modell och serie nummer" serienumret vet jag är ok var inga problem att få hem v072 versionen förut.
Vad gör jag?
//Hasse
 
Jag har fått korta driftstider i år märker jag. Förraåret körde den ca 1.5h och laddade 1h, i år ungefär halva gångtiden. Skall dubblekolla tiderna och kapacitetsmäta batteriet så jag slipper gissa. Återkommer.
 
subaru95 skrev:
Märkligt när jag vill hämta min uppdatering v0.92 till Landroid M800 den med silverkåpor på hjulen. Det enda som händer är att det kommer upp en popup ruta där det står att "Landroid kan inte identifieras kontrollera modell och serie nummer" serienumret vet jag är ok var inga problem att få hem v072 versionen förut.
Vad gör jag?
//Hasse
Vad har du för modell wg????
 
Nicke Nyfiken
subaru95 skrev:
Märkligt när jag vill hämta min uppdatering v0.92 till Landroid M800 den med silverkåpor på hjulen. Det enda som händer är att det kommer upp en popup ruta där det står att "Landroid kan inte identifieras kontrollera modell och serie nummer" serienumret vet jag är ok var inga problem att få hem v072 versionen förut.
Vad gör jag?
//Hasse
Jag blir förvirrad. :confused:
Om du har en klippare med silvriga hjulsidor så är det väl en Landroid 2.0 (WG794E) från 2013? Och den senaste uppdateringen är v.072.

Landroid M800 (WG790E) är årets modell och har orangea hjulsidor.

Vad har du för modellbeteckning på din klippare?
 
Om alla uppger sin klipparmodell skulle det underlätta betydligt ,nu blir det gissningar
det är enkelt att lägga in den under signatur,så kommer den med i varje inlägg Tack
 
  • Gilla
buregatan och 1 till
  • Laddar…
peternicklas
Elkludde skrev:
Om alla uppger sin klipparmodell skulle det underlätta betydligt ,nu blir det gissningar
det är enkelt att lägga in den under signatur,så kommer den med i varje inlägg Tack
Hur var det nu man gjorde detta??
 
peternicklas
subaru95 skrev:
Märkligt när jag vill hämta min uppdatering v0.92 till Landroid M800 den med silverkåpor på hjulen. Det enda som händer är att det kommer upp en popup ruta där det står att "Landroid kan inte identifieras kontrollera modell och serie nummer" serienumret vet jag är ok var inga problem att få hem v072 versionen förut.
Vad gör jag?
//Hasse
Silvriga kåpor heter 794E och släpptes som Landroid M 2.0, 2013. Till denna finns det ingen uppdatering just nu.
0.92 kommer innan månaden är slut.
 
peternicklas skrev:
Hur var det nu man gjorde detta??
Gå in på ditt Alias inställningar redigera signatur,kanske lägg i signatur om du inte har någon innan
 
peternicklas skrev:
Silvriga kåpor heter 794E och släpptes som Landroid M 2.0, 2013. Till denna finns det ingen uppdatering just nu.
0.92 kommer innan månaden är slut.
Hmm är det inte v 092 som kom förra fredagen 15/5,eller jag är snurrig
 
peternicklas
Elkludde skrev:
Hmm är det inte v 092 som kom förra fredagen 15/5,eller jag är snurrig
Jo det var 0.92 men den kom inte till 794E eller till 796E.
 
peternicklas skrev:
Jo det var 0.92 men den kom inte till 794E eller till 796E.
det var jag klar över
 
Elkludde skrev:
Gå in på ditt Alias inställningar redigera signatur,kanske lägg i signatur om du inte har någon innan
Detta gjorde jag när du förklarade sist. Men jag kan inte se att det skrivs ut på mina inlägg, ser inget på dina inlägg i heller?
 
nissenhj skrev:
Detta gjorde jag när du förklarade sist. Men jag kan inte se att det skrivs ut på mina inlägg, ser inget på dina inlägg i heller?
Svarar mig själv!
Man måste visst även kryssa i en ruta att man vill visa signaturer, inte bara skriva in sin egen. Detta är lite dumt tycker jag, det skulle vara tvärt om att den med automatik är i bockad. Något för ansvarig att titta på?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.