Svaret är X

Underbart att kunna lyssna på musik i trädgården utan att behöva skruva upp där inne så at det hörs ut.
 
X. uPnP och DLNA

Jag älskar musik,det ger mej styrka i livet och min gubbe förstås.Men biosystemet gick sönder för ett par år sedan och det har inte funnits dom pengar till att köpa det vi vill ha igen.Så nu ät det magert med ljudet,som knappt strömmar ur den gamla datorn som vi använder.Livet och arbetet hemma hade ju blivit så otroligt mycket roligare med en Sound Streamer så musiken flödar ut,var vi oss än befinner i vårt hus!
 
Svar: X, uPnP och DNLA.

Motivering: Hårdrock på altanen rockar röven av fågelsång!
 
Svar: X - uPnP och DNLA.

Mina nonamebrand utehögtalare har tystnat, stilla somnat i efter att långsamt tynat bort i skrällsamheten.
Och vad kan vara bättre än att uppdatera inte bara högtalarna utan även streamingen. En ny tid kommer, en tid av glad musik vid poolområdet, skrattande och sjungande tonåringar, en fru som dansar fram till takten av 80-talsdisco och jag själv som njuter av lite god rock till grillningen.
JA - jag kan verkligen se det framför mig :)
 
Svar=X uPnP och DLNA

ÅÅÅÅÅÅÅ detta är precis vad jag behöver, sitter precis i tankarna och kollar på något snyggt, stilrent och bra system för musik i vår källare som renoveras samt för altanen. Detta system skulle sitta som ett SMÄCK.

/Micke
 
Svar: X, Den stödjer uPnP och DNLA :)

Detta skulle vara kanon när vi sitter ute på vår altan med vänner och myser :)
Sladdar och strul ett minne blott!
Kommer att uppskattas av hela familjen, allra helst av våra 2 döttrar som upptäckt streamande musiktjänster!
 
Svar X.

Vi har bott i vårt hus i över ett år och jag har hela tiden tyckt att vi kan lägga en liten slant på en ny ljudanläggning då vi just nu har en gammal Sharp med mini-disc!! men min fru tycker det är onödiga pengar...
Så hjälp mig, snälla, att få in lite musik i mitt liv igen!
 
Svar x: uPnP och DLNA!

Sommar & Sol med framtidens teknik i miljövänlig form. Jag önskar underbar musik när sommar kommer till vår något slitna altan.
Tack och hej!
 
Svar: X

Nu har alla pengar gått åt till byggmtrl. i mitt "hobbyprojekt":

https://www.byggahus.se/forum/socia...l-hur-man-bygger-ett-hus-inuti-ett-annat.html

Så det vore trevligt att få till något roligt till sommaren utan att behöva spendera massa pengar. Visserligen så ligger utomhushögtalare inte riktigt än i tidplanen men det här kan man spendera lite tid på att få till, så man kan koppla av med stil efter byggandet.

/Mikael S
 
Svar: X

Det är tvärtyst hemma hos mig, inga högtalare och ingen radiomottagning, så detta ljudssytem skulle passa perfekt för lite härlig hårdrock! :D
 
Svar: uPnP och DNLA
Som sladdbarn och fd. anställd på dåvarande Asea Kabel, arbetat med kablar och sladdar mesta delen av mitt liv, så är jag fullständigt galen på sladdar idag! När jag såg denna tävling var det som handen i handsken för en nu fattig sjukpensionär! Jag försöker få det mesta trådlöst numera, men en anläggning som denna ligger utanför min ekonomiska räckvidd!
 
Svaret är X. uPnP och DLNA

Som nybliven villaägare kändes det lite löjligt att på inflyttningsfesten ha mobilen i en gammal ölburk för att få bättre ljud på uteplatsen. Detta skulle kunna ersätta mobilen i ölburken på ett väldigt bra sätt.
 
Svar: X, uPnP och DNLA.

Skulle vara grymt med ett komplett ljudsystem att smälla upp utomhus. Skönt dessutom att vara framtidssäkrad med stöd för DAB/DAB+, även om jag mest skulle använda möjligheten att köra med internetradio.
 
Svar=X uPnP och DLNA

Motivering: Skulle vara kul att överraska min fru på hennes födelsedag med detta. Hon har länge önskat sig något liknade, men det har fått stå tillbaka för mindre roliga saker som fasadmålning, dränering och annat nödvändigt underhåll på huset.
 
Svar: X. uPnP och DLNA

Har ett stort problem med nybyggda utespa't och det är musik, då ljudet från kåken blir så högt att det stör grannarna om jag krämar på så det hörs till spa't. Den lösningen jag har nu fungerar dock rätt så bra, men det känns som att den inte är helt optimal ändå. Det går bra så länge vi inte kör igång jacuzzifunktionen för då kittlar det så förbaskat.
541676_507533719285952_709970728_n.png
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.