MrPlow
Svar: 8 steg (X)

Den perfekta bröllopsgåvan vore denna PLM4631 från Makita. Vi gifter oss snart och någon gräsklippare har vi inte!
 
Svar: 8
Därför att klippa gräsmattan med trimmer när vår vanliga klippare inte vill starta är knappast så skoj som det kanske låter...
 
Köpte för några år sedan en inte alltför dyr gräsklippare. Den var ok i något år men nu märker jag att devisen "Köpa billigt, Köpa dyrt" stämmer! Äger idag en Makita sticksåg som fungerar ypperligt så det är inget fel på Makitas grejor. Så jag är övertygad om att vår gräsmatta kommer att trivas med en Makita gräsklippare!
Så svaret på frågan är: X. 8.
 
image.jpg
 
Redigerat:
Svar:8.
Jag har en tung gammal hederlig plåtgräsklippare och 1400kvm kuperad tomt men jag har aldrig klagat... eller ja inte jätteofta... nja nej det är inte varje gång ialla fall... eller va f*n, j*la @#%}#%?!? gräsklippar-%#<?}{%€?
 
Redigerat:
X=8 klart jag skall vinna så blir frun glad och hon slipper klippa med handjagaren detta året😎
 
Svar X = 8 steg (20-75 mm)

Den vore perfekt för mig, sjukskriven och ont om pengar som jag har.
Min rygg är paj av diskbråck med mycket nervpåverkan så jag har svårt med motoriken i benen.
Är lite vinglig och får gå med kryckor ofta så tomten och huset blir lidande...

I flera år nu har jag bara klippt gräset 3 - 4 gånger på sommaren och skäms som bara den inför grannarna.
Men eftersom Makita gräsklipparen är självgående får jag hjälp med gåendet och jag träna upp min motorik samtidigt som jag klipper gräset.

På vintern har jag en självgående snöslunga som jag slungar snö och tränar gåendet med samtidigt.
Så en självgående Makita gräsklippare skulle göra mycket för mig,min familj och tomt.
 
  • Gilla
Ashe
  • Laddar…
Svar X

På sommaren vi njuter av värme och flytet. Med en ny gräsklippare från Makita vi kan skita i att slita!
 
X 8
Min gräsklippare är otroligt dålig :( hjulet håller på att ramla av! Har en helt enorm gräsmatta att klippa , så det vore en dröm att få en ny :)
 
X 8 Har ingen gräsklippare... nytt hus och nyinflyttad. Måste ordnas på något sätt.
 
X. 8

Min trädgård "käkar" både knivar och gräsklippare så jag behöver en tålig klippare med gott om höjd.
 
Svar: X 8

Den billiga maskin vi köpte för åtta år sedan börjar sjunga på sista versen, så en ny fräsch Makita skulle göra en av sommarsäsongens tråkigaste uppgifter en smula trevligare.

/GC
 
Svar: X 8

Drar omkring på en gammal pensionär...
En splitterny Makita behövs just här!
 
Svar: X

Eftersom alla grannars hundar alltid på min gräsmatta ska skita,
skulle jag behöva en kraftfull gräsklippande Makita.
Det är inte roligt att i denna smörja gå med handjagare,
resultatet blir en gräs och "chokladmousse" gjord av en konstig bagare.
 
Svar x

Vore skönt att äga en egen maskin när 1000 kvm gräs ska klippas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.